Stek

131. Data: 2006-03-16 10:32:06

Temat: Re: Stek
Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:dvbc7o$rrh$2@atlantis.news.tpi.pl...

> ROTFL!

Dokladnie jak napisalas
Delfiny maja bardzo wysokie IQ... podejrzewam ze wyzsze od niejednego
"kuchcika" z tej grupy
A juz na pewno wyzsze od tych ktorzy zadaja 100.000 pytan tutaj sami nic
nie wnoszac (jak 90% tej grupy) zamiast sami poszperac w ksiazkach
kucharskich
Co prawda delfiny nie czytaja ale i tak... ;-)~

132. Data: 2006-03-16 10:37:04

Od: "dingo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:dvatnp$4eo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jednak muszę wyjaśnić :)
> W pierwszym momencie chciałam użyć jako odnośnika Renaty Beger, ale
> uznałam,
> że ten stopień inteligencji ma na pewno, skoro posiadł umiejętnośc
> czytania
> i pisania. Nawet, jeśli czyta bez zrozumienia. Potem przyszedł mi na myśl
> delfin, który jest ssakiem inteligentnym. Uznałam go za dobry odnosnik.
> MIało nie być obraźliwe dla Miśka, wyszło obraźliwie dla delfinów.... hm.

Na całe szczęście nie zacytowałaś swego Wielkiego Wiersza o bułeczce z
szynką dla synka z Biesłanu

dingo

133. Data: 2006-03-16 11:02:08

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek <p...@g...pl> wrote:

> Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
> wiadomości news:dvbc0b$v39$1@news.lublin.pl...

> Podawalem dane z ENCYKLOPEDII POWSZECHNEJ PWN
> I z ksiazek kucharskich zreszta tez...

...ale nigdzie w tych 'danych' nie było napisane, że z polędwicy nie mozna
zrobić steka. Tymczasem w przepisie na steki, który Ci cytowałem explicite
występuje polędwica. Nie wiem, czemu nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że
befsztyk to rodzaj steka. Wszak tylko o to chodzi.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

134. Data: 2006-03-16 12:02:16

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dvbgjg$3p8$1@news.lublin.pl, Maciej Jastrzebski wrote:
> Nie wiem, czemu nie
> potrafisz przyjąć do wiadomości, że befsztyk to rodzaj steka.

"Bo stek robi się inaczej!"

Nadal uważam, że to jeden z lepszych tekstów, które czytałam na tej
grupie. :-)))

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

135. Data: 2006-03-16 14:50:39

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> I gdzie tu mowa o poledwicy wolowej?

Rybeńko, słuchać hadko, nie wycinaj tego, na co odpowiadam:

> Steki robi sie z antrykotu, rosbefu tudziez innych ale na pewno nie z
poedwicy (ze schabu zreszta tez nie)

Czyje to było, Rybeńko, trolliszcze moje ukochane?

Paweł

136. Data: 2006-03-16 19:05:35

Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Mar 2006 11:29:35 +0100, "Misiek" <p...@g...pl> wrote:

>dla amerykanina wszystko co jest z miesa wolowego (oni steki to z koscia
>robia nawiasem mowiac i dosc grube) jest stekiem
>Nawet na mieso z giczy mowia stek

powaznie???
;-P
Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"

137. Data: 2006-03-16 19:59:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dingo napisał(a):
> Na całe szczęście nie zacytowałaś swego Wielkiego Wiersza o bułeczce z
> szynką dla synka z Biesłanu
>
> dingo

Może byś tak jeszcze Kondziorka podsumował?
;-)
pozdr. jerzy

138. Data: 2006-03-16 20:15:54

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dvbjrt$5np$1@inews.gazeta.pl...

> "Bo stek robi się inaczej!"
>
> Nadal uważam, że to jeden z lepszych tekstów, które czytałam na tej
> grupie. :-)))
>
> Hania

To do jasnej... przeczytaj sobie jak sie robi stek a jak befsztyk!!! moze
wtedy cos do ciebie dotrze...
choc osobiscie watpie...

139. Data: 2006-03-16 20:17:32

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poedwicy (ze schabu zreszta tez nie)
>
> Czyje to było, Rybeńko, trolliszcze moje ukochane?

z takimi tekstami to do...
Wiesz juz gdzie?
a ja to wszystko pie.. le...
i naucz sie po POLSKU pisac

140. Data: 2006-03-16 20:36:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 16 mars 2006 ŕ 21:15:54, dans <dvcg5g$daf$1@bmj-lx1.bmj.net.pl> vous
écriviez :

> To do jasnej... przeczytaj sobie jak sie robi stek a jak befsztyk!!! moze
> wtedy cos do ciebie dotrze...
> choc osobiscie watpie...

Jak sie robi stek, a jak befsztyk ? Ja zawsze myslalam ze to to samo.
Jakie sa roznice ?

Ewcia

--
Niesz

moja nowa wizja kuchenna - lekkostrawnie
co z soji?
Krem do tortu
Dobry schabowy z kapustą
Jabłecznik , szarlotka