Stek

61. Data: 2006-03-12 13:55:01

Temat: Re: Stek
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Przeczytałem starannie powtórnie całą dyskusję.

No wreszcie! Czyli możemy już zakończyć?

Eskalopkę.

--
richo

62. Data: 2006-03-12 13:57:40

Temat: Re: [OT] Re: Stek
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Uprzejmość trzeba zaszczepiać dziecku od najpierwszych lat, dla tego
> iżby później nie wydawała się sztuczną, a więc albo obrażającą tych do
> których się stosuje,albo uniżonością ze strony tego, który chce ją okazać.
> tamże.

Coś późno się za to wziąłeś ;-)

--
richo

63. Data: 2006-03-12 14:05:59

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca napisał(a):
> Coś późno się za to wziąłeś ;-)

Wybacz, ale dopiero co sie tu pojawiłes.
;-)
pozdr. Jerzy

64. Data: 2006-03-12 16:47:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dv19ap$si9$1@nemesis.news.tpi.pl>,
richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> wrote:

> No wreszcie! Czyli możemy już zakończyć?

Przeczytałem ją byłem wcześniej. Gdzie Ewa popełniła błąd i czemu to co
napisała było ?nie do końca"?

> Eskalopkę.

A to co znowu takiego? Co ona ma do naszej dyskusji?

Władysław

65. Data: 2006-03-12 17:12:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A to co znowu takiego? Co ona ma do naszej dyskusji?
>
>Władysław

Ja tu wesze konine....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

66. Data: 2006-03-12 17:30:05

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Ja tu wesze konine....

Koniową!
pozdr. w zastępstwie Jerzy

67. Data: 2006-03-12 18:19:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Mar 2006 18:30:05 +0100, Jerzy Nowak
<0...@m...pl> wrote:

>Koniową!
>pozdr. w zastępstwie Jerzy

Noooo, jestes atrapa, Wladyslaw NIGDY nie pozdrawia. Przynajmniej
mnie :/

Pierz, nie pozdrowiony
K.T. - starannie opakowana

68. Data: 2006-03-12 18:44:42

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Przeczytałem ją byłem wcześniej. Gdzie Ewa popełniła błąd i czemu to co
> napisała było ?nie do końca"?

Mądrej głowie dość dwie słowie.

> A to co znowu takiego? Co ona ma do naszej dyskusji?

Klacz Eskalopka? Przykład występowania esklopka rodzaju żeńskiego.
Przyznałem Ci rację ;-)

--
richo

69. Data: 2006-03-12 18:46:52

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Pierz, nie pozdrowiony
> K.T. - starannie opakowana

Bądź pozdrowiony!

--
richo

70. Data: 2006-03-12 18:59:30

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Wybacz, ale dopiero co sie tu pojawiłes.

Drobiazg. Cięszę się, że moje pojawienie się zmotywowało Cię do
uzupełnienia swoich braków. Choć taki pożytek ;-)

--
richo

moja nowa wizja kuchenna - lekkostrawnie
co z soji?
Krem do tortu
Dobry schabowy z kapustą
Jabłecznik , szarlotka