Steki z zielonym pieprzem

1. Data: 2001-10-09 09:27:17

Temat: Steki z zielonym pieprzem
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu mam chetke na takie sliczne kotleciki z sosem z zielonego
pieprzu, tylko mam maly dylemat, mianowicie nie wiem jakie miesko kupic na
te steki.
Poradzcie mi cos, bo mi sie tem zielony pieprz zacznie snic po nocach.

Wkn

1. Data: 2001-10-09 09:57:27

Temat: Re: Steki z zielonym pieprzem
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chcesz szybko zrobic sobie uczte to w swoim markecie znajdziesz
pakowane na tackach gotowe surowe miesko na steki, znajdziesz je roznego
rodzaju
czasem takie kupuje i doprawiam po swojemu, z zielonym pieprzem sa super

sprobuj wolowe (mlodziutka cielecinka)
swietne sa tez jagniece (np z szynki) - te najczesciej robie z czosnkiem,
pietruszka i bialym pieprzem + sol na gotowe po usmazeniu

1. Data: 2001-10-09 12:24:40

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From:Wkn

> [...]
> sosem z zielonego
> pieprzu, tylko mam maly dylemat, mianowicie nie wiem jakie

A jak sie robi sos z zielonego pieprzu?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-09 12:55:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klient - rzeczoznawcyap - info <i...@r...com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych >
> A jak sie robi sos z zielonego pieprzu?
>
> --
ja mam taki przepis, nie wiem czy ma ręce i nogi, bo jeszcze nie próbowałam:
Cebulka podsmażana, czosnek, sos ze smażenia mięcha, mąka - 3 łyżki chiba,
kubek wywaru wołowego, 1/4 kubka wytrawnego sherry lub brandy, 2 łyżki
ziaren zielonego pieprzu, 1/2 kubka śmietany.
Pogotowac to, wpakować w środek usmażone steki i dusić z 15 minut.
I co?

Wkn

1. Data: 2001-10-09 13:45:43

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Klient - rzeczoznawcyap - info <i...@r...com.pl> w
> wiadomości do grup dyskusyjnych >

Witam bardzo smacznie i nie mniej serdecznie

Doskonały sos z zielonego pieprzu:
Na patelnię z tłuszczem, na którym było smażone mięso wlać kilka czubatych
łyżek białego wytrwanego wina, chwilę potrzyamć na dużym ogniu. Wrzucić zielony
pieprz, pogotować znowu chwilę i następnie wrzucić dużą łyżkę świeżego,
prawdziwego masła. Spienić.
Można w razie potrzeby doprawić solą.
Cudeńko!

Pozdrawiam bardzo serdecznie i życze smacznego
Grzegorz Ostrowski: "takie tam pichcenie od niechcenia"
www.mniammniam.pl
[---Smaczne Strony Internetu---]

1. Data: 2001-10-09 14:02:03

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zielony
> pieprz, pogotować znowu chwilę i następnie wrzucić dużą łyżkę świeżego,

Ja po prostu muszę... ;-)))
Co to są czubate łyżki białego wytrawnego wina... jak je się robi... czy
chodzi o to by wino na łyżce miało menisk wypukły i tak ciut z łyżki
wystawało... ;-)))
A tak na poważnie... Nie zagęszczamy niczym?
Czy może mięso do smażenia w mące obtaczamy?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-09 14:40:10

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Wkn

> [...]
> ziaren zielonego pieprzu, 1/2 kubka śmietany.
> Pogotowac to, wpakować w środek usmażone steki i dusić z 15 minut.

I to sie okaze ;-))

Relacja napewniej w czwartek. A steki robie wolowe - mam taka specjala
stekowa patelnie !!! ;-))

1. Data: 2001-10-09 14:42:32

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystawało... ;-)))
> A tak na poważnie... Nie zagęszczamy niczym?
> Czy może mięso do smażenia w mące obtaczamy?

Cześć Joanna!
Jak musisz to mus.
Jak musisz to zagęszczaj [ja niczym nie zagęszczam, bo po co - sos zageszcza
wystarczająco masło].
Jak lubisz, to mięso w mące obtocz - ja w niczym nie obtaczam.
A czubate łyżki wina to takie, z których wino wystaje w bardzo widoczny sposób
ponad krawedz łyżki....
Spróbuj - będzie na prawde dobre - wiesz jusz dobsze rze mi morzna zaófac, co
nie?

pozdr,
EV

1. Data: 2001-10-09 15:08:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj - będzie na prawde dobre - wiesz jusz dobsze rze mi morzna zaófac,
co
> nie?
:-((( wysłałam dziecko syna do sklepu po zielony pieprz, bo w domku niet...
a w sklepie też niet... To dzisiaj znowu nie gotuję, bo jak nie mogę tego,
na co mam ochotę to nie gotuję, bo jestem chora... mam wymówkę...

1. Data: 2001-10-09 15:11:07

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Joanna Duszczyńska

> [...]
> nie mogę tego,
> na co mam ochotę to nie gotuję, bo jestem chora... mam wymówkę...

A ja ostatnio widziałam w Macro takie wielkie słoje pieprzu
marnowanego i jeszcze kaparów i oliwek na różne sposoby za jakieś
marne grosze, chyba z 15 zeta za 0,75 litra? Tylko stwierdziłam, że
nie przejem tyle tego i się zepsuje. Aśka, jedziemy na spółkowe zakupy
do Macro?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

test nie czytac
Moj sernik na zimno
aloes
Stek wieprzowy - zalewa
Czy Agnieszka Kręglicka [magazyn GW] miała rację?