Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna

11. Data: 2014-10-06 13:00:39

Temat: Re: Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna
Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz

Ustawiam w pokojowym 21

W tych pokojach gdzie przebywam, regulator na 5 - wiec temp jak sie nie
myle bedzie na poziomie 21 stopni

W pozostałych mam sie pobawic pokretłami i zobaczyc jaka jest
temperatura. ( wystarczyła by 17 stopni )

tak ?

12. Data: 2014-10-06 17:28:51

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga wrote:
> [...]
> nie myle bedzie na poziomie 21 stopni
>
> W pozostałych mam sie pobawic pokretłami i zobaczyc jaka jest
> temperatura. ( wystarczyła by 17 stopni )

mniej więcej tak, z tym że tam gdzie stoi regulator to na max
odkręcasz , jeżeli są otwarte przestrzenie z kilkoma grzejnikami i tam
stoi regulator to naturalnie tam wszędzie otwarte na max
pobaw się trochę z tym to później tylko trochę pokręcisz na więcej
kiedy przyjdą duże mrozy

jeffrey

13. Data: 2014-10-06 18:25:58

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-06 08:55, aga pisze:

> Hmm no tak, ale np jak ustawiłam na 21 stopni to piec się wyłączał, a
> jak ustawie np na 28 stopni to piec bedzie cały czas chodził.
>
> Mysle ze jak ustawiłam te 21 stopni na pokojowym to w tych pokojach w
> ktorych bede siedziala zawor na max tj na 5 ( i mysle ze bede miala 21
> stopni tak jak ustawione w pokojowym) , a w tych ktorych nie to na 3,
> lub calkiem zakrece.
> Tylko boje sie ze jak calkiem zakrece w tych pokojach ktorych nie
> przebywam to zeby grzyb na sciany nie wszedl - przy jakiej temp wchodzi
> grzyb

To może inaczej: do tej pory, jak nie miałaś głowic termostatycznych,
tylko sterownik pokojowy, to byłaś zadowolona? Tzn. potrafiłaś tym
sterownikiem wyregulować temperaturę w całym domu?

14. Data: 2014-10-06 19:01:46

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To może inaczej: do tej pory, jak nie miałaś głowic termostatycznych,
> tylko sterownik pokojowy, to byłaś zadowolona? Tzn. potrafiłaś tym
> sterownikiem wyregulować temperaturę w całym domu?

Mieszkam od niedawna w tym domu, wiec zimy nie miałam jeszcze ;) i
wymienili mi na głowice termostatyczne bo tamte były stare

15. Data: 2014-10-18 21:01:53

Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-01 o 10:23, aga pisze:
> [...]
> temperatury. I teraz mam pytanie. Jak ustawie temp w sterowniku
> pokojowym czy jak to sie nazywa, to na jaki stopien ustawic glowice ??

Sterownik temperatury do pomieszczenia, które najszybciej się wychładza
i na temperaturze którego najbardziej nam zależy. W tym pomieszczeniu
*nie może być głowicy termostatycznej lub musi być ona ustawiona na 5*.
W reszcie pomieszczeń temperatura wg uznania do regulacji głowicami.
Gdyby w którymś ewidentnie było za zimno, trzeba dać grzejnik większej
mocy lub ustawić większą kryzę na zaworze ( jeżeli jest ).

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Położenie styropianu i struktury
Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
ustawienia sterownika do spalania pelletu
Lampa JANSJÖ z IKEA - padł zasilacz
KIDDY MOLESTORS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi