Re: Sterylizacja - tak/nie?

From: "Ewa Ressel" <r...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Sterylizacja - tak/nie?
Date: Sun, 6 Apr 2003 13:42:41 +0200
<b6kr41$6am$1@news.onet.pl> <b6mbv4$29n$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b6mlu6$pr6$1@ns.master.pl> <b6mumj$1m0$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<3e8f02ab$1@news.home.net.pl> <b6n0gr$sdt$1@atlantis.news.tpi.pl>
<s...@o...slodki.domek>
<b6n1pq$48e$1@atlantis.news.tpi.pl> <b6n2ui$3e1$1@ns.master.pl>
<b6n3vk$n2h$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@4...com>
<b6omoh$l13$1@atlantis.news.tpi.pl>
<6...@4...com>

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:6btv8vsa5dk6etgai0ef12afctur961ccg@4ax.com...
> Czy widzieliście tę reklamę, w której "Ewa Ressel" <r...@p...fm>
> mówi:

> O nadużyciach już pisałam ja i inne osoby. Co do drugiego elementu -
> skoro nie można, to nie wymagajmy. O ponoszeniu konsekwencji własnego
> postępowania juz też gdzieś pisałam.

Czyli pierwszy argument przyjmujesz, a co do drugiego - rozumiem, że
18-latka z depresją ma przez całe życie ma ponosić konsekwencje swojego
"wyboru", bo lekarz tylko "wykonuje usługi dla ludności"?.

> To ciekawe, naprawdę. Zwłaszcza o cichym sponsorowaniu akcji
> sterylizacyjnej w Brazylii przez Stany Zjednoczone... Brrr...
> Niemniej jednak strona koncentruje się na nieco innym problemie.

Ale chyba dość blisko związanym, prawda? Szybko okazuje się, że sterylizacja
staje się dla władz bardzo wygodnym środkiem wyeliminowania niepożądanej (z
rozmaitych względów) grupy ludnosci. Czy jesteś w stanie zagwarantować, że u
nas nie sterylizowałoby się masowo np. nielegalnych emigrantek z Rumunii,
które akurat dość często rodzą i są z tym same kłopoty?

> Tylko, że juz wyobrażam sobie te masowe sterylizacje w katolickiej
> Polsce...

No tak, Brazylia to jak wiadomo kraj ateuszy :->

> Czy w Słowacji zakazano sterylizacji?

A jaki to ma związek ze sprawą?
ER