Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem

1. Data: 2005-07-06 07:59:12

Temat: Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
U mnie właśnie zaczęły ulatywać z wiatrem nasiona tej pięknej trawy.
Wkręcają się min. w trawnik wokół rabaty z trawami ozdobnymi i powiewają -
takie śmieszne kitki.
Jeśli ktoś się nie załapał na nie, na ubiegłorocznym spotkaniu u Jagody
(ciągłe ukłony dla Gospodyni), to mogę pościgać się z wiatrem i trochę
złapać. Dużo tego nie będzie, ale zawsze.
Zapowiadają burze, to jutro może być już po...

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2005-07-06 08:19:26

Temat: Re: Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:
> [...]
>złapać. Dużo tego nie będzie, ale zawsze.
>Zapowiadają burze, to jutro może być już po...

Witam :)
Jeśli to nie problem to poprosze kilka, obejrzałam zdjęcia - jest wspaniała!!!
2lata temy dostałam ja do bukietów i od tego czasu nie mogłam znaleźć:/

pozdrawiam słonecznie z góry dziękując:))))

SylwiaS
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2005-07-06 08:54:38

Temat: Re: Stipa joannis - zd?żyć przed wiatrem
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jul 2005 09:59:12 +0200, "Maria Maci?g"
<m...@N...pl> wrote:

>Jeśli ktoś się nie załapał na nie, na ubiegłorocznym spotkaniu u Jagody
>(ciągłe ukłony dla Gospodyni) (...)

Ja sie szczesliwie zalapalam :-)
Spiesze doniesc, ze wzeszlo kilka sztuk, maja strasznie
chudziutkie, ale mocne, zywotne zdzbła i nieustannie raduja
wlascicielke :-) Cudnosci.

Pozdrawiam,
Anka :-)

4. Data: 2005-07-06 18:27:13

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam :)
> Jeśli to nie problem to poprosze kilka, obejrzałam zdjęcia - jest
wspaniała!!!
> 2lata temy dostałam ja do bukietów i od tego czasu nie mogłam znaleźć:/

A ja poproszę o adres :).

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-07-06 18:33:41

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Spiesze doniesc, ze wzeszlo kilka sztuk, maja strasznie
> chudziutkie, ale mocne, zywotne zdzbła i nieustannie raduja
> wlascicielke :-) Cudnosci.

Tez tak uważam. Byle czego bym nie wciskała :). Ona taka chudziutka jest jak
wschodzi. Później zmężnieje trochę, ale i tak pozostanie zwiewna i delikatna
:). Najbardziej ją lubię, a trochę tych traw się już uzbierało. Jedna ma być
o czerwonych kłosach - zobaczymy.

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2005-07-06 18:39:44

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:dah8er$osi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> delikatna
> :). Najbardziej ją lubię, a trochę tych traw się już uzbierało. Jedna ma

Mario, czy mogę prosić o kilka nasionek stipy joannis ?
Z pozdrowieniami,
Ela Łuczyńska

7. Data: 2005-07-06 19:06:29

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> Mario, czy mogę prosić o kilka nasionek stipy joannis ?

Tak jest. Trochę złapałam, to między Was podzielę :).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2005-07-06 19:38:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jest. Trochę złapałam, to między Was podzielę :).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

A ja, a ja też mogę liczyć na nasionka ?

Serdecznie Miłka

9. Data: 2005-07-07 06:44:48

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ma się Stipa joannis do Stipa tenusissima?
Sądząc po zdjęciach wygląda identycznie.

Skonfudowany calvi

10. Data: 2005-07-07 06:45:56

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze literówka - tenuissima

tykwa
Popielaty nalot
koles chce zniszczyć jukę - ale mnei wpienił :(
Psia kość
miejsce na strone WWW