Stłuszczenie wątroby - gastrolog, czy inny?

1. Data: 2005-12-16 18:33:23

Temat: Stłuszczenie wątroby - gastrolog, czy inny?
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Do kogo ze stłuszczeniem wątroby? Gastrologa, czy innego specjalisty?

Dzisiaj mi wyszło w USG brzucha i chciałbym się tym jak najszybciej zająć.

2. Data: 2005-12-16 20:07:03

Temat: Re: Stłuszczenie wątroby - gastrolog, czy inny?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Do kogo ze stłuszczeniem wątroby? Gastrologa, czy innego specjalisty?
>
> Dzisiaj mi wyszło w USG brzucha i chciałbym się tym jak najszybciej zająć.

lekarzem od watroby jest hepatolog, ale moze sie tym zajac i dobry
internista - zalezy od stopnia sltuszczenia

3. Data: 2005-12-16 20:12:54

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> lekarzem od watroby jest hepatolog, ale moze sie tym zajac i dobry
> internista - zalezy od stopnia sltuszczenia

A tak w ogóle to da sie z tym zyć. Mam to od jakichś 10 lat. Ani sie nie
zwiększa, ani nie maleje. Lekarz mi rzekł, ze "w pewnym wieku" to norma.

4. Data: 2005-12-16 21:40:27

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@o...pl napisał(a):

> Witam.
>
> Do kogo ze stłuszczeniem wątroby? Gastrologa, czy innego specjalisty?
>
> Dzisiaj mi wyszło w USG brzucha i chciałbym się tym jak najszybciej zająć.
>
> Pozdrawiam

Mialam - samo sie wyleczylo. Juz mam norme.

5. Data: 2005-12-17 10:55:46

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A tak w ogóle to da sie z tym zyć. Mam to od jakichś 10 lat. Ani sie nie
> zwiększa, ani nie maleje. Lekarz mi rzekł, ze "w pewnym wieku" to norma.

W pewnym wieku powiadasz. W wieku 24 lat tez, chociaz jestem zupelnym
abstynentem i nie jestem otyly? :) Oczywiscie wiem, ze sa rowniez inne powody i
pod ktorys na pewno sie lapie. Pytanie tylko ktory, to mnie interesuje.

6. Data: 2005-12-17 11:05:50

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> lekarzem od watroby jest hepatolog

O, tego nie wiedzialem, chociaz nazwa znajoma. Dzieki.

> moze sie tym zajac i dobry
> internista - zalezy od stopnia sltuszczenia

Tego niestety nie wiem, nie zostalem poinformowany. Nawet nie probuje
interpretowac obrazow USG, ktore dostalem.

Lecze sie prywatnie, dlatego wolalbym sie wybrac do specjalisty. Nawet, jezeli
to strzelanie do muchy z armaty. :)

Dziekuje jeszcze raz za odpowiedz.

7. Data: 2005-12-17 15:09:03

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecze sie prywatnie, dlatego wolalbym sie wybrac do specjalisty. Nawet,
> jezeli
> to strzelanie do muchy z armaty. :)

a z jakiego miasta jestes? z wwy moge ci kogos polecic.

8. Data: 2005-12-17 18:10:42

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powody i
> pod ktorys na pewno sie lapie. Pytanie tylko ktory, to mnie interesuje.

No nie, 24 lata to zdecydowanie nie jest "w pewnym wieku", no, ale jeśli w
pewnym wieku da się z tym żyć to może i tym młodszym też
Pozdr. - A.

9. Data: 2005-12-17 19:28:50

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a z jakiego miasta jestes? z wwy moge ci kogos polecic.

Z wawy wlasnie. Lecze sie w Centrum Damiana. Widze, ze jest tam jeden
specjalista i przyjmuje tylko pare godzin w poniedzialek rano ;(

10. Data: 2005-12-19 10:36:15

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarzem od watroby jest hepatolog, ale moze sie tym zajac i dobry >
> internista - zalezy od stopnia sltuszczenia

a skad to sie w ogole bierze?
--
Olleo

niedoczynność tarczycy
[ginekologia] - Gyno-Femidazol
Jak to jest z piaskeim w nerkach?
tachykardia zatokowa - bić na alarm czy nie
mroczki i migrena...