Stojak na wieszaki

1. Data: 2005-02-22 16:03:43

Temat: Stojak na wieszaki
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje do nowego mieszkanka zamiast szafy, na razie, sam stojak na
wieszaki. Potrzebuje go kupic mozliwe tanio.
Czy orientujecie się może, gdzie w Poznaniu można sie zapatrzyc w tanią
rzecz tego typu (może byc nawet uzywany, czasem są wyprzedaże sprzetów
ze sklepów).

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2005-02-22 16:24:17

Temat: Re: Stojak na wieszaki
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cvfkqb$pv8$1@shodan.interia.pl...
> [...] Czy orientujecie się może, gdzie w Poznaniu
> można sie zapatrzyc w tanią rzecz tego typu[...]

Chodzi o coś takiego z grubsza jak w sklepach odzieżowych, rura na kółkach?
My kupowaliśmy w Conforamie (nie w Poznaniu, ale to chyba bez znaczenia) za
ok. 50zł (długi na metr, z regulacją wysokości i półką na buty, były też
trochę wypaśniejsze), w podobnej cenie były w promocji w Praktikerze.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-02-22 22:11:22

Od: Anula <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...]
> ok. 50zł (długi na metr, z regulacją wysokości i półką na buty, były też
> trochę wypaśniejsze), w podobnej cenie były w promocji w Praktikerze.

Dzieki,
Dokładnie o taki chodzi :)

Aśka

4. Data: 2005-02-23 11:17:54

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za

tez mam taki z Conforamy ale po powieszeniu ubran zaczal opadac z jednej
strony bo urwala sie sruba dociskajaca. Sporoboj w sklepie go jakos obciazyc
(np soba) i zobacz czy sie nie obsuwa.

Tomek

5. Data: 2005-02-23 11:52:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] tez mam taki z Conforamy ale po powieszeniu ubran
> zaczal opadac z jednej strony bo urwala sie sruba dociskajaca.[...]

Nasz szczęśliwie trwa w stanie nienaruszonym (no, najstabilniejsze na
świecie to nie jest, ale to już fabrycznie, w każdym razie nic się nie
urywa). A przeszedł sporo, bo służy nam od trzech lat i był taki czas, że
stał na budowie obwieszony dokładnie _wszystkim_, co oboje mamy wymagającego
wiszenia, i przestawiany co tydzień do innego pomieszczenia.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2005-02-28 12:27:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cvhqsl$iap$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

Uzupełnienie po wizycie w IKEA - był taki za niecałe 50zł (oraz kilka
innych, droższych). Nie wiem, czy to jakaś katowicka promocja, czy coś
bardziej uniwersalnego, ale na wszelki wypadek uprzejmie donoszę ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

7. Data: 2005-03-02 08:02:48

Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych, droższych). Nie wiem, czy to jakaś katowicka promocja, czy coś
> bardziej uniwersalnego, ale na wszelki wypadek uprzejmie donoszę ;)
Dziękuję bardzo.
U nas (Poznań) w Ikeii widziałam po 70 zł.
Nam ten wieszak jest potrzebny na jakis miesiac, czy dwa. Później już
bedzie bezuzyteczny, wiec mój maż sam odpowiedno zbił wieszaczek. Na
razie od 3 dni wisza tam nasze rzeczy i jest ok. Wyniosło nas to ok 20
zł, a ponieważ mamy nowe mieszkanko, to kazdy grosz sie liczy.
Ale bardzo dziekuje za info i za pamieć.

Pozdrawiam
Aska

Przepływowy gazowy podgrzewacz wody jaki???
wylaczne uzytkowanie strychu-przepisy
Jak uratować wełniany sweter?
mieszkanie narożne - ogrzewanie
stojak na wino na zamowienie