Stolik do przesadzania kwiatów

1. Data: 2005-04-10 20:05:04

Temat: Stolik do przesadzania kwiatów
Od: "Rafał Kamiński" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,

Szukam stolika do przesadzania kwiatów.
Widziałem takie w Niemczech - wysokie na ponad metr z blatem z ocynkowanej
blachy.

Chciałbym się dowiedzieć, czy wiecie może gdzie coś takiego można kupić w
Polsce, a jeżeli tak to ile kosztuje.

A może sami również korzystacie z takich stolików. Co o nich myślicie - czy
warto?

Pozdrawiam,
Rafał

2. Data: 2005-04-10 20:50:30

Temat: Re: Stolik do przesadzania kwiatów
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Kamiński wrote:

> Szukam stolika do przesadzania kwiatów.
> Widziałem takie w Niemczech - wysokie na ponad metr z blatem z ocynkowanej
> blachy.

Czy mozesz powiedziec jak to sie stosuje?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-04-10 21:07:10

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz powiedziec jak to sie stosuje?

Stoi w kącie w ogrodzie i przesadza się na tym kwiaty i wykonuje inne
czynności. Ale robione było sposobem gospodarczym - nogi i wsporniki z rurek
spawanych, blat z ocynkowanej blachy przykręcony do tego śrubami.Bardzo
użyteczne, choć niezbyt dekoracyjne.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-04-10 21:07:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-04-11 04:30:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spawanych, blat z ocynkowanej blachy przykręcony do tego śrubami.Bardzo

Taki stolik wykorzystuje się chyba przy dużej ilości doniczek.
Są również urządzenia do sypania ziemi do doniczek.
Do posadzenia kilkudziesięciu roślin, siadam na skrzynce,
przed sobą mam skrzynkę postawioną na skrzynce z ziemią
I cała operacja trwa tyle co wypalenie papierosa.Ale to prymityw.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-04-11 06:50:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed sobą mam skrzynkę postawioną na skrzynce z ziemią
> I cała operacja trwa tyle co wypalenie papierosa.Ale to prymityw.

Ja sobie kucam nie siadam, ale jestem jeszcze wieku przedlumbagowym :)) Za
kilka lat będę myślała nad usprawnieniami.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2005-04-11 07:31:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja sobie kucam nie siadam, ale jestem jeszcze wieku przedlumbagowym :)) Za
> kilka lat będę myślała nad usprawnieniami.

Szlag by mnie trafił, gdybym musiała przesadzać na ziemi - kręgosłup, kolana,
wzrok. Niezależnie od ilości doniczek :) Poza tym na stole mam zamontowane
imadło, wykonuje się tam jeszcze inne drobne roboty - ogólnie uważam, że o
praktycznej infrastrukturze ogrodowej należy pomysleć niezależnie od wieku i
stanu zdrowia. Po co się niepotrzebnie umartwiać?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-04-11 08:23:48

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:2c88.0000095f.425a27db@newsgate.onet.pl...

> [...]
> praktycznej infrastrukturze ogrodowej należy pomysleć niezależnie od wieku
> stanu zdrowia. Po co się niepotrzebnie umartwiać?

Zgadzam się, zazdroszczę Tym co mają stoliki :-)
Myślę z czego innego równie praktycznego ale odrobinę ładniejszego mógłby
być taki stolik ?
Zastanawiam sie nad blatem z lastriko - mam sąsiada kamieniarza :-))
pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2005-04-11 12:20:56

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał

> [...]
> być taki stolik ?
> Zastanawiam sie nad blatem z lastriko - mam sąsiada kamieniarza :-))

Ja kupiłam na złomowisku stary metalowy stolik bez blatu, z prowadnicami po
szufladach. Chcieli chyba z 10 zł.
Pomalowałam go. Na blat został przycięty kawałek płyty OSB.
Na to przyklejono kilka mrozoodpornych płytek ceramicznych i wyfugowano.
Stoi przed wejściem do altany trzeci sezon i nic się z nim nie dzieje. Łatwo
go zetrzeć, postawić szklankę, zakupy, doniczki, radio i komórkę.

Majka

10. Data: 2005-04-11 12:44:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> [...]
> praktycznej infrastrukturze ogrodowej należy pomysleć niezależnie od wieku i
> stanu zdrowia. Po co się niepotrzebnie umartwiać?

Z tego wszystkiego rozumiem, ze chodzi o przesadzanie z jednych doniczek
do drugich doniczek. Ja takich czynnosci po prostu nie wykonuje. Tylko
z doniczki do gruntu.

Pozdrowienia,
Michal

--