Suche odrosło...

1. Data: 2005-04-10 19:30:58

Temat: Suche odrosło...
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wsadziłem do wody takie suche przybranie od bukietu róż i wypuściło
zielone i korzonki...
http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=suche
Co to jest i czy da się to jakoś zahodować w ogrodzie?
--
Guru

2. Data: 2005-04-10 19:31:34

Temat: Re: Suche odrosło...
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2005 21:30:58 +0200, Guru napisał(a):

> [...]
> http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=suche
> Co to jest i czy da się to jakoś zahodować w ogrodzie?

Salix matsudana - wierzba mandżurska:)
Rośnie bez problemu i takoż zimuje.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-04-10 19:42:50

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mName=co-to-
jest&id=suche

> Salix matsudana - wierzba mandżurska:)
> Rośnie bez problemu i takoż zimuje.

Ale to jest duże, tzn. to jest drzewo. Raczej nie do ogródka przy domu.
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-04-10 19:51:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to jest duże, tzn. to jest drzewo. Raczej nie do ogródka przy domu.
> Pozdrawiam, Krystyna

Takie znowuż duże to nie urośnie, nie przesadzaj :-)
Akuratne do średnio dużych ogródków. Te o rudawych gałązkach nie rosną tak
mocno jak o zielonkawej skórce ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-04-10 19:51:59

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Apr 2005 21:42:50 +0200, "Zielka" <z...@o...pl> wrote:

>Ale to jest duże, tzn. to jest drzewo. Raczej nie do ogródka przy domu.

Zmieści się, mam kawałek miejsca :-)
--
Guru

6. Data: 2005-04-10 19:55:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmieści się, mam kawałek miejsca :-)
> --
> Guru

Myślę że będzie akuratne, a jeszcze jak Żona będzie cięła do domowych
suchych bukietów to dasz sobie radę. Ja tnę spore gałęzie i na Boże
Narodzenie przystrajam lampkami i wieszam u sufitu a na Wielkanoc
wydmuszkami. Dodatkowo wynoszę do zaprzyjaźnionej kawiarni do wystroju
wnętrz ;-)))

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-04-10 19:59:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Apr 2005 21:42:50 +0200, Zielka napisał(a):

> Ale to jest duże, tzn. to jest drzewo. Raczej nie do ogródka przy domu.

Ale świetnie znosi cięcie - i na suchym nie rośnie tak szybko.
Obserwuję u teścia, ma już od kilku lat ukorzenioną z takich badylków.

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-04-10 20:04:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

mName=co-to-

> Ale to jest duże, tzn. to jest drzewo. Raczej nie do ogródka przy
> domu. Pozdrawiam, Krystyna
:))
sektor Twoim przyjacielem
drzewa tak wielkie rosna jak im sie pozwoli ...
:)
akurat te wierzbe trzeba co pare lat solidnie przycinac
i bez problemu mozna prowadzic ja jako 2-2,5 m drzewko
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

Dalie i nasturcje