Stolik na oparcie fotela do samochodu - gdzie kupić

1. Data: 2006-07-13 06:55:20

Temat: Stolik na oparcie fotela do samochodu - gdzie kupić
Od: grzes <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktoś wie gdzie można kupić taki plastikowy, zamykany
stolik/organizer do powieszenia na oparciu fotela w samochodzie. Kiedyś
było tego trochę i na Allegro i w sklepach internetowych, a teraz nie
mogę nigdzie znaleźć. Są owszem organizery w postaci różnych kieszeni do
wieszania na oparciu fotela, ale bez stolika. Pomóżcie ...

gw

2. Data: 2006-07-14 11:47:23

Od: "Marqs" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdzie znaleźć. Są owszem organizery w postaci różnych kieszeni do
> wieszania na oparciu fotela, ale bez stolika. Pomóżcie ...

Takie cos?
http://www.tuning-cars.abc24.pl/default.asp?kat=-3&k
lucz=CARPOINT

Marqs

3. Data: 2006-07-17 09:59:46

Od: grzes <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marqs wrote:

> Takie cos?
> http://www.tuning-cars.abc24.pl/default.asp?kat=-3&k
lucz=CARPOINT

Nie całkiem, bo to jest sam stolik, a ja potrzebuję takie jakby
pudełko, które wiesza się na oparciu i jego pokrywka po otwarciu służy
jako stolik, a dodatkowo w środku są różne przegródki uchwyty itp.

gw

krew z zęba, dziąsła?
No i Pinek ma siostrę:-)
Szczecin - co dla dzieci