No i Pinek ma siostrę:-)

1. Data: 2006-07-12 04:46:49

Temat: No i Pinek ma siostrę:-)
Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym donieść że po wielu perypetiach, 11 dniach w szpitalu, 2
odwoływanych terminach CC.../potem już chodziłam po oddziale i wmawiałam
wszystkim że do 3 razy sztuka/
przyszła na świat 6.07.2006 o godz 9:30(10Apgar)
panna Zoja Izabela siostra Kryspina

Mała jest niezłym ssakiem, czuje się dobrze,ja dochodzę do siebie po
operacji..udało mi sie nawet zgnębić lekarzy co by wypuścili w 4 dobie po cięciu.
Temparatura w szpitalu wykańcała nas..jednak co dom to dom:-)
Obrazkowo dla potomnych:
maleńka zaraz po wyciągnięciu z brzuszka:

www.ciezarufki.brb.pl/pasik/zojka

wyjście ze szpitalnych pieleszy:

www.mielcarek.net/zojka

Innymi zdjęciami pochwalę się później. Z "nudów" fotografowałam prawie
wszystko na czym spoczął mój wzrok krążąc pomiędzy porodówką a oddziałem
perinatologii.

pozdr.Pasik/ w klubie wielodzietnych/
Kryspin 6.09.1999 oraz Zoja Izabela 6.07.2006

2. Data: 2006-07-12 07:38:41

Temat: Re: No i Pinek ma siostrę:-)
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK wyklikał(a):
> [...]
> wmawiałam wszystkim że do 3 razy sztuka/
> przyszła na świat 6.07.2006 o godz 9:30(10Apgar)

Gratulacje !!! Dla mamusi, tatusia i starszego brata ;)

> wyjście ze szpitalnych pieleszy:
>
> www.mielcarek.net/zojka

Piękna panna.
A to zdjęcie z jęzorkiem - mniodzio...
... i z uśmieszkiem :)))

Spokojnych nocy, przetrwania upałów
--
Życzy *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

3. Data: 2006-07-13 12:34:03

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jul 2006 04:46:49 +0000 (UTC), PASIK napisał(a):

> Obrazkowo dla potomnych:
> maleńka zaraz po wyciągnięciu z brzuszka:
>
> www.ciezarufki.brb.pl/pasik/zojka
>
> wyjście ze szpitalnych pieleszy:
>
> www.mielcarek.net/zojka

Gratuluję!!
Boże jaka ona jest śliczna, Kacper jest zachwycony (masz kandydata na
zięcia).
A gdzie straszy brat się podziewa, bo go nie ma na zdjęciach.
--
Elżbieta

Szczecin - co dla dzieci
Tradycyjnie -- turystycznie