Stop zaklamaniu i buractwu na grupie

1. Data: 2010-06-16 11:40:19

Temat: Stop zaklamaniu i buractwu na grupie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw musi przeprosic Bronka. Ale nadal rznie glupa, jak nieprzymierzajac
nasz lokalny Druch - czy to oznacza jakies koligacje rodzinne?

2. Data: 2010-06-16 12:46:47

Temat: Re: Stop zaklamaniu i buractwu na grupie
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Jaroslaw musi przeprosic Bronka. Ale nadal rznie glupa, jak
> nieprzymierzajac nasz lokalny Druch - czy to oznacza jakies koligacje
> rodzinne?

Bez atakow personalnych, bez agresji i zlosci - wiecej merytyrycznosci
prosze!
Nie nakrecajmy sie tez kampanią. O to tylko im chodzi!

Druch

3. Data: 2010-06-16 13:40:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Bez atakow personalnych, bez agresji i zlosci - wiecej merytyrycznosci
> prosze!
> Nie nakrecajmy sie tez kampanią. O to tylko im chodzi!

Jarkowi i Druchowi?

4. Data: 2010-06-16 14:45:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost napisał(a):
> U�ytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisa� w wiadomo�ci

> Jarkowi i Druchowi?

To wręcz niemożliwe ,aby on co chwilę w michę nie dostawał w
rzeczywistości, bo to wmawianie komuś własnych cech i ciągła agresja,
świadczy o tym, że albo siedzi w buraczkowie w jakimś garażu zwiewając
od ludzi, lub łazi to i swoim zachowaniem i nienawiścią powoduje, że
co chwilę w ryja wyłapuje.

5. Data: 2010-06-18 10:44:12

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
[......]
> Bez atakow personalnych, bez agresji i zlosci - wiecej merytyrycznosci
> prosze!
> Nie nakrecajmy sie tez kampanią. O to tylko im chodzi!
>
> Druch

O jaką merytoryczność go prosisz ?? Otwórz oczy !!

WAZNE !!!~
Re: Obraz psychopaty
Z kategorii "zaobserwowane" - dziwne zachowanie klienta wobec sprzedawcy w sklepie
Przeżyłem Hitlera, Stalina i szereg różnych wstrząsów, to przeżyję też "Prawdziwych Polaków".
A TO SZYDY