Stopa żelazka

1. Data: 2006-05-29 18:47:25

Temat: Stopa żelazka
Od: ZarJan <"jamarato[wywalto]"@dnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym wyczyścić stopę żelazka z przypaloną i przyklejoną resztką tkaniny ?
--
Pozdrawiam, ZarJan

2. Data: 2006-05-30 08:29:24

Temat: Re: Stopa żelazka
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZarJan" <"jamarato[wywalto]"@dnet.pl> napisał w wiadomości
> Czym wyczyścić stopę żelazka z przypaloną i przyklejoną resztką tkaniny ?

Najprościej rozgrzac żelazko i wytrzeć o kawałek starej, niepotrzebnej
szmatki.

Kasia

3. Data: 2006-05-31 07:19:30

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lekko nagrzać, polać wodą z ludwikiem i wyczyścić pumeksem lub papierem
ściernym albo "drucikowym" czyścikiem do garów.
Jeżeli stopa ma być na wysoki połysk to można spróbować jakimś agresywnym
rozpuszczalnikiem np. nitro, aceton. Uważać, żeby nie zniszczyć plastików.
Jeżeli teflonowa to nie wiem
Jacek
PS
w naszym starym Moulinexie (kiedyś teflon) bez litości czyszczę pumeksem i
jest ok. Oczywiście po teflonie nie ma dawno ani śladu.

4. Data: 2006-05-31 10:02:21

Od: "Neo" <n...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> w naszym starym Moulinexie (kiedyś teflon) bez litości czyszczę pumeksem i
> jest ok. Oczywiście po teflonie nie ma dawno ani śladu.

Przynajmniej wiesz dlaczego :-) Teraz idź wyczyść autko...

pozdr
neo

5. Data: 2006-05-31 11:10:26

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo napisał(a):

> Przynajmniej wiesz dlaczego :-) Teraz idź wyczyść autko...

Pumeksem? ;)

--
spp

6. Data: 2006-05-31 12:20:09

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 May 2006 09:19:30 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> w naszym starym Moulinexie (kiedyś teflon) bez litości czyszczę pumeksem i
> jest ok. Oczywiście po teflonie nie ma dawno ani śladu.

Ano właśnie, sposób i środek czyszczący zależą od rodzaju stopy.
Pojawiła się seria środków bodajże beckera czy jakoś tak środków
chemicznych do czyszczenia różnych przedmiotów w tym różnych żelazek.
Moja babcia czyściał żelazko prasując rozsypaną na płótnie sól :-)

--
ZZ@private

7. Data: 2006-05-31 13:53:06

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eeeeeeeee przeginasz pałę !
Jak teflon był już powycierany do aluminium, to dopiero wtedy zacząłem
czyścić w ten (dla niektórcyh) radykalny sposób.
A autko możesz do mnie podstawić, chętnie przelecę tym pumeksem ;-) GRATIS
!!
Jacek

8. Data: 2006-06-04 11:03:37

Od: ZarJan <"jamarato[wywalto]"@dnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 May 2006 14:20:09 +0200, Zbyszek Zarzycki napisał(a):

[...]
> [...]
> chemicznych do czyszczenia różnych przedmiotów w tym różnych żelazek.
> Moja babcia czyściał żelazko prasując rozsypaną na płótnie sól :-)

Babci sposób okazał się wielce skuteczny.Thx.

--
Pozdrawiam, Zarzycki Janusz

materac lateksowy - ktory konkretnie?
Lodówka Siemens KG 36VX50