Storczyki we Wrocławiu

1. Data: 2005-09-20 07:41:09

Temat: Storczyki we Wrocławiu
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wszyscy pl.rec.Ogrodnicy z Dolnego Śląska wiedzą,że od piątku do niedzieli
w Ogrodzie Botanicznym jest wystawa storczykow?

Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2005-09-23 14:50:09

Temat: Re: Storczyki we Wrocławiu
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in

> Czy wszyscy pl.rec.Ogrodnicy z Dolnego Śląska wiedzą,że od piątku do
> niedzieli w Ogrodzie Botanicznym jest wystawa storczykow?

Nie wiem, czy wszyscy, ale mnie już zaniosło :-)
Wystawa niewielka, kameralna, w palmiarni, ale warto przyjœć i popatrzeć na
te cudaki. Gorsze jest to, że przed wjeœciem stojš dwa wielkie stoiska z
doniczkami, koszyczkami, kawałkiami kory itd z wiadomym wsadem i złotówki
wyrywajš z kieszeni.. Ale cóż :-)
Pozdrowienia - Ewa

3. Data: 2005-09-23 20:37:37

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wszyscy pl.rec.Ogrodnicy z Dolnego Śląska wiedzą,że od piątku do niedzieli
> w Ogrodzie Botanicznym jest wystawa storczykow?
>
> Pozdrawiam, Lilka

Witam !
Ja też już dzisiaj byłam na wystawie. Storczyki ustawione wśród zieleni
palmiarni.Ciekawie.
Pozdrawiam , Elżbieta

Skierniewice
Jeszcze jedna zagadka.