Re: Stożek rogówki - przeszczep - Warszawa

From: "Telesfor" <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Stożek rogówki - przeszczep - Warszawa
Date: Wed, 10 Sep 2003 07:29:32 +0200

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bjla0d$de0$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Telesfor" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
>

> pytanie narzuca sie tu zasadnicze: czy Twoj stozek jest w takim stadium,
ze
> przeszczep jest jedynym rozwiazaniem?
> Pytam dlatego, ze przeszczep nie jest zabiegiem kosmetycznym, tylko
> ratujacym wzrok. Jezeli w Twoim przypadku sa mozliwe inne sposoby leczenia
> stozka ( twarde soczewki kontaktowe, ewent. laser rogowki ) nie pchalbym
sie
> do przeszczepu. Zwlaszcza, ze jest to ostatnia rzecz, ktora sie robi przy
> [...]
Niestety z tego co się dowiedziałem od lekarza to stożek zaczyna pękać więc
nie jest to taka prosta sprawa :-(
A jeżeli już rozmawiamy o lekarzach -kwalifikatorach :-) tzn tych co dają
skierowanie na przeszczep to jaka jest zazwyczaj droga ?

Czy mogę zgłosić się bezpośrednio np. do Klinicznego Szpitala Okulistycznego
w Warszawie na badanie ? czy powinienem udać się do swojego lekarza 1-go
kontaktu a potem skierowanie........