Stracciatella

1. Data: 2005-06-30 07:00:50

Temat: Stracciatella
Od: Malkontent <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tak naprawdę znaczy to słowo? Widziałem lody, słyszałem o zupie,
coś mi się obiło o serku, ale co to w końcu jest?

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

2. Data: 2005-07-05 01:24:55

Temat: Re: Stracciatella
Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 09:00:50 +0200, Malkontent <m...@g...pl>
wrote:

>Co tak naprawdę znaczy to słowo? Widziałem lody, słyszałem o zupie,
>coś mi się obiło o serku, ale co to w końcu jest?

Straccio to scierka, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego ze
stracciatella :) Generalnie widac pewna prawidlowosc - zupa to rosol z
rozbeltanymi na kawaleczki jajkami, w lodach sa kawaleczki czekolady,
mysle ze najpierw byla zupa i lody nazwa nawiazuja do niej. A serek
znowu, jesli masz Danio na mysli, nawiazuje do lodow :) - serek homo z
kawalkami czekolady.

--
Sabina

3. Data: 2005-07-05 09:12:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mysle ze najpierw byla zupa i lody nazwa nawiazuja do niej. A serek
> znowu, jesli masz Danio na mysli, nawiazuje do lodow :) - serek homo z

I jeszcze lody!
Wanda

dzięki
Zupa szczawiowa