Re: Strach i straszenie

Data: 2013-04-03 22:07:54
Temat: Re: Strach i straszenie
Od: outside <s...@g...com>

On 3 Kwi, 23:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> należy do nas, jest nasz ."
> (S. Dider, "Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111

Tak więc musisz wybierać tylko dobro według kk, a to jest żaden wybór,
to jest właśnie zniewolenie, jeśli ponazywasz pomidory złem, a marchew
dobrem, to będziesz jadła tylko marchew a plantatorów pomidorów
pozabijasz. O tym mówił Jezus że nie patrzycie na ludzi, a kategorie
stawiacie które ludzi nie widzą i z pychy poniżają, co jest szatańskim
grzechem. Dlatego w kk jest tylko szatan.