Strajk lekarzy - na razie nie u nas

31. Data: 2003-01-23 22:40:47

Temat: jak to nie u nas? u nas tez!!!
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

odsylam na www.esculap.pl

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

32. Data: 2003-01-24 08:56:57

Temat: Re: Strajk lekarzy - na razie nie u nas
Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:eajn849bm2hk.1uh3mpbyd79rg.dlg@40tude.net...
> On Thu, 23 Jan 2003 14:44:46 +0100, SebaX wrote:
>
> Pywatyzacja placówek służby zdrowia musiała by iść w parze z
> urynkowieniem ubeznpieczeń. A to jest jak na razie niewykonalne, choćby
> i dlatego, że wiązało by się z określaniem przez ubezpieczycieli zakresu
> świadczeń gwarantowanych. A to nie przejdzie.
>
> m.

o to chodzi. Niestety państwo nie jest dobym zarządcą powierzonych mu
pieniędzy i majątku.

pzdr SebaXYZ

33. Data: 2003-01-24 09:01:17

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci
> Sebciu masz nikle pojecie o czym piszesz. Ciebie obchodzi tylko to ze
> placac skladke chcesz byc obsluzony w bialych rekawiczkach , na godzine
> i najlepiej w warunkach , jak w "na dobre i na zle". I nie dziwie ci sie.

tu masz racje, ale patrze na calosc oczami pacjeta-klienta.

Nic dodac nic ujac

pzdr SebaXYZ

34. Data: 2003-01-26 01:07:01

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vlad <v...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> Raczej w opolskiem, bo na Gornym Slasku nie widze woli strajku.
> Vlad

Opolskie tez trzesie galotami. Wiem cos o tym z dwu pewnych zródel: swojego
(niepubliczne specjalistyka) i mojej szacownej lepszej polówki (niepubliczny
rodzinny-dziecinny). Podst choroba polskich lekarzy, to powszechny uwiad jaj
i impotentio in decursu...

---

35. Data: 2003-01-26 01:08:21

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jurek <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0n0vg$jjb$...@n...tpi.pl...

> W sumie nie ma znaczenia gdzie sie zacznie. I tak przy okazji: ciekawe
> dlaczego media w Polsce nie informuja o takich strajkach? Czyzby nie
chcieli
> prowokowac?
>
> no przecież media są zainteresowane pedofilami, pavulonem i klebsiellą, a
Ty jeszcze masz czelność żądaćod nich, aby się rozmieniali na drobne...
> --
> In God we trust, all others must present data
> j...@m...pl

---

36. Data: 2003-01-26 01:10:30

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vlad <v...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> I wlasnie dlatego ( feudalizm w szpitalach) strajk realny nie jest . Bo
> boss ma wlasny interes w tym ,zeby nie bylo przestojow w pracy.
> Strajk ma szanse powodzenia tylko w przypadku lecznictwa otwartego i
> tylko wtedy , gdy jest ono sprywatyzowane.
> Vlad
>
> nasz boss jak trzy lata temu sie dowiedzial, ze zostaje sam na dyzurach,
to nawet gorzale stawial,zeby przeprosic. Przez to byly u nas jedne z
najwyzej platnych dyzurów.

---

ciemnosc, widze ciemnosc ...
klinika onkologiczna
jakie macie sposoby na rzucenie palenia ?
Bolace sciegna nadgarstka.
--- gardlo ---