Re: Strasznie mi smutno ostatnio.

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Strasznie mi smutno ostatnio.
Date: Tue, 6 Apr 2004 10:42:19 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

> Strasznie mi smutno ostatnio.
> Poradźcie mi, co mam jeść, żeby mi było troszkę weselej.
> Krysiu, Leszku, co ze mną jest?
> Czegoś za mało? To wina DO?
> Może to ta wiosna, jakaś taka???

może źle stosujesz dietę optymalna .stosując żywienie optymalne nie popada
się w depresje jest się zawsze wesołym ,pogodnym i pełnym życia.
prześledż swoja dietę czy zachowujesz proporcje + do tego wizyta w arkadii i
seria prądów selektywnych.
pamiętaj nic tak nie poprawia humoru jak spotkanie z innymi optymalnymi i
wypicie z nimi alkoholu oczywiście po zmroku, bo tylko wtedy optymalni pija
alkohol