Strasznie mi smutno ostatnio.

1. Data: 2004-04-06 08:20:18

Temat: Strasznie mi smutno ostatnio.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Strasznie mi smutno ostatnio.
Poradźcie mi, co mam jeść, żeby mi było troszkę weselej.
Krysiu, Leszku, co ze mną jest?
Czegoś za mało? To wina DO?
Może to ta wiosna, jakaś taka???
Janusz.

2. Data: 2004-04-06 08:24:56

Temat: Re: Strasznie mi smutno ostatnio.
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:
> Hej!
> Strasznie mi smutno ostatnio.
> Poradźcie mi, co mam jeść, żeby mi było troszkę weselej.

Etam, zaraz jesc...zakochac sie trzeba!!!!!!!

> Krysiu, Leszku, co ze mną jest?

Nikt inny ma nie odpowiadac?

> Czegoś za mało? To wina DO?

Za malo witaminy M.
Podaj swoj jadlospis tygodniowy, sklad BTW, analize pierwiastkow sladowych w
diecie. Zakup lampe Bioptron i sie nagrzewaj.

> Może to ta wiosna, jakaś taka???

Tak, morowe powietrze w tym roku.Glowa do gory!!! Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-04-06 08:42:19

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strasznie mi smutno ostatnio.
> Poradźcie mi, co mam jeść, żeby mi było troszkę weselej.
> Krysiu, Leszku, co ze mną jest?
> Czegoś za mało? To wina DO?
> Może to ta wiosna, jakaś taka???

może źle stosujesz dietę optymalna .stosując żywienie optymalne nie popada
się w depresje jest się zawsze wesołym ,pogodnym i pełnym życia.
prześledż swoja dietę czy zachowujesz proporcje + do tego wizyta w arkadii i
seria prądów selektywnych.
pamiętaj nic tak nie poprawia humoru jak spotkanie z innymi optymalnymi i
wypicie z nimi alkoholu oczywiście po zmroku, bo tylko wtedy optymalni pija
alkohol

4. Data: 2004-04-06 09:01:42

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamiętaj nic tak nie poprawia humoru jak spotkanie z innymi optymalnymi i
> wypicie z nimi alkoholu oczywiście po zmroku, bo tylko wtedy optymalni

Może masz rację. Coś z tym będę musiał zrobić.
Ale u nas nie ma Arkadii. A prądu się boję od czasu,
jak zostałem porażony i cudem z tego wyszedłem.
Tam, gdzie jest prąd tam mnie nie ma. :-) ( żartowałem, muszę być
( )
Znów deszcz zaczyna padać. I jak tu nie być smutnym?
Janusz.

5. Data: 2004-04-06 09:19:49

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Może masz rację. Coś z tym będę musiał zrobić.

tylko sie nie wieszaj, ani nie top, ani nie zazywaj nieczego trujacego...

> Ale u nas nie ma Arkadii.

Zapraszam do Wroclawia, mamy tu urocza arkadie z uroczym doktorem.

A prądu się boję od czasu,
> jak zostałem porażony i cudem z tego wyszedłem.
> Tam, gdzie jest prąd tam mnie nie ma. :-)

Prady selektywne cie porazily? Hmm, gdzie to zpaisac?

> Znów deszcz zaczyna padać. I jak tu nie być smutnym?

Januszku, jak cie pocieszyc? Jak przytulic do serca? Jak powiedziec, bys sie
usmiechnal? Pomysl sobie,ze beda swieta optymlane, bedzie duzo jajek z sosem
tatarskim i bedzie optymalne ciasto-50g by wegli nie przekroczyc I nie smuc
sie, bo swiat jest taki piekny i fiolki pieknie pachna, przynajmniej u mnie
na wsi. Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2004-04-06 09:20:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może masz rację. Coś z tym będę musiał zrobić.

nie wiem czy ci pomogę ale przeczytaj jak dieta optymalna pomogła innym

http://republika.pl/optymaln/dz131.html

myślę ,ze po tej lekturze humor ci się poprawił na resztę dnia

7. Data: 2004-04-06 09:30:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Januszku, jak cie pocieszyc? Jak przytulic do serca? Jak powiedziec, bys
sie
> usmiechnal?

a może napisać to co tępy ali55 napisał??aby poszedł się uwalić i powiesić??
ale to będzie zniżenie się do poziomu alego który pewnie źle stosuje dietę
optymalna

8. Data: 2004-04-06 09:38:22

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:
> a może napisać to co tępy ali55 napisał??aby poszedł się uwalić i
> powiesić?? ale to będzie zniżenie się do poziomu alego który pewnie
> źle stosuje dietę optymalna

Problem polega na tym, ze osoby na diecie optymalnej to takie same osoby jak
inne, sklonne do smutku, lez, wplywu wiatru, temperatury, ksiezyca( ja nie
spie podczas pelni) i zadne kaznodziejskie zapewnienia,ze jest inaczej, nie
sa w stanie tego zmienic.
Za dlugo czekac do zmroku, by lampke koniaku wypic,poza tym to Wielki
Tydzien( i kto to pisze). Wiec tylko moje pozytywne mysli moga pomoc, jesli
doelca wsrod deszczu( bo u mnie wcale nie pada) wiec zapraszam do mnie na
wies. Pieja koguty rano, muczy krowa na dzien dobry, czasem burek szczeknie.
Hafsa

9. Data: 2004-04-06 09:55:59

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Strasznie mi smutno ostatnio.
> Poradźcie mi, co mam jeść, żeby mi było troszkę weselej.

Kiedyś na psw ktoś wrzucił artykuł z optymalnika (chyba pana Paly (Pały?)
na ten temat.
Poszukaj na stronach Optymalnych, ja nie pamiętam tytułu.
Może ktoś to pamięta i wrzuci tu link, było tam coś o wiecznie zadowolonych
wegetarianach i ministrze Kołodce biegającym po schodach. ;-)

Był właśnie o tym - konkluzja była następująca - za mało węglowodanów w
diecie DO powoduje wahania nastroju, oraz/lub chandry.
Więcej węglowodanów w postaci świeżych warzyw (a może nawet jakiś owoc
;-) ), a będzie dobrze bez prądów , leków, kuracji i wymysłów.

Poza tym jest wczesna wiosna a o tej porze roku takie przejściowe
melancholie są dość powszechne, najlepszym wyjściem jest codzienny , co
najmniej półgodzinny spacer, najlepiej w porze gdy nasłonecznienie jest
największe - trzeba "nałapać" słonecznego światła, to jego długotrwały
zimowy niedobór, oraz brak ruchu powoduje wiosenny spadek nastroju.

Sowa

10. Data: 2004-04-06 10:10:59

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości

> [...]
> spie podczas pelni) i zadne kaznodziejskie zapewnienia,ze jest inaczej,

Ja tez nie sypiam podczas pełni. Taki babski los. :)
I też będe jadła jaja z sosem tatarskim na śnidanie wielkanocne.

Sowa

Produkty dla cukrzykow.
Kto zarabia na grubasach? - artykul
[MM] Mąka grochowa
Gdzie znajdę tabele tłuszcz/białko/węglow odany...
dieta a grupa krwi