Strasznie mi smutno ostatnio.

11. Data: 2004-04-06 10:14:36

Temat: Re: Strasznie mi smutno ostatnio.
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Ja tez nie sypiam podczas pełni. Taki babski los. :)

Nie spie tez, gdy mocno wieje, stad wczasy nad morzem odpadaja....

> I też będe jadła jaja z sosem tatarskim na śnidanie wielkanocne.

Takie z soi? rozumiem? ;-))))))))))))))
Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

12. Data: 2004-04-06 10:42:37

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy ci pomogę ale przeczytaj jak dieta optymalna pomogła innym
> http://republika.pl/optymaln/dz131.html
> myślę, ze po tej lekturze humor ci się poprawił na resztę dnia

No, przeczytałem. Bardzo lubię takie teksty. Należy je czytać w odpowiedni
sposób. Teksty z pogranicza science-fiction a naukowych hipotez.
Każdy ma prawo do snucia takich fajnych wizji. Ale (jako
optymalny) je znam od dawna. I pobudzają moją wyobraźnię.
Czy to źle? Dlaczego się z tego śmiejesz?

Janusz.

13. Data: 2004-04-06 10:50:48

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości

> Nie spie tez, gdy mocno wieje, stad wczasy nad morzem odpadaja....

No, a ja tu mieszkam, to sobie wyobraź. :-/

> Takie z soi? rozumiem? ;-))))))))))))))

Nie jadam soi.
Pewnie dla tego mam taki mały biust. :(

Sowa

14. Data: 2004-04-06 11:06:48

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jadam soi.
> Pewnie dla tego mam taki mały biust. :(
> Sowa

Ooooo!
Teraz mnie zainteresowałaś.
Dosłownie uwielbiam kobiety z małymi biustami.
Trudno, że mówię to publicznie, ale niech będzie.
One są C U D O W N E.
Więc nie jedz, Sowo, soi. :-) Pamiętaj!
Janusz.

15. Data: 2004-04-06 11:11:05

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> No, a ja tu mieszkam, to sobie wyobraź. :-/

Bosze, ja bym sie chyba wyprowadzila.......wszelkie wczasy nad morzem
konczyly sie 2 tygodniami bezsennosci.

> Nie jadam soi.
> Pewnie dla tego mam taki mały biust. :(

No widzisz, juz znasz przyczyne. A ja tez nie jadam i nie jadalam i mam
spory ten biust i gdzie tu sprawiedliwosc???? Hafsa(optywegetarianka od
niedawna)

16. Data: 2004-04-06 11:33:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, przeczytałem. Bardzo lubię takie teksty. Należy je czytać w odpowiedni
> sposób. Teksty z pogranicza science-fiction a naukowych hipotez.

hm bliżnisz przeciw naszemu doktorowi

> Każdy ma prawo do snucia takich fajnych wizji. Ale (jako
> optymalny) je znam od dawna. I pobudzają moją wyobraźnię.

jakia wyobraznia takie pobudzenie

> Czy to źle? Dlaczego się z tego śmiejesz?

śmieję się z głupoty .czy to źle??????????

17. Data: 2004-04-06 11:35:42

Temat: Re:ot
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bosze, ja bym sie chyba wyprowadzila.......wszelkie wczasy nad morzem
> konczyly sie 2 tygodniami bezsennosci.

Nie no, tak źle nie mam, tylko największe sztormy mi dokuczają.

Zresztą nawet nie jest to aż tak dokuczliwe, po prostu nie chce się spać i
denerwujące są te zmiany ciśnienia co kilka chwil, wyczuwalne w uszach. No i
huśtawka humorów przed sztormem, ale jak się wie o co chodzi, to łatwiej
jest "wyluzować" i opanować to.

> No widzisz, juz znasz przyczyne. A ja tez nie jadam i nie jadalam i mam
> spory ten biust i gdzie tu sprawiedliwosc???? Hafsa(optywegetarianka od
> niedawna)

Nie ma.
Tak samo jak nie ma kostiumów kąpielowych i ubrań na _normalne_ kobiety,
tylko wszystko trzeba przerabiać. :-/

Sowa

18. Data: 2004-04-06 11:36:46

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ooooo!
> Teraz mnie zainteresowałaś.

8-o
Dziękuję bardzo, ale ja już jestem mężatką.

Sowa

19. Data: 2004-04-06 11:46:57

Temat: Re: Re:ot
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]
> w uszach. No i huśtawka humorów przed sztormem, ale jak się wie o co
> chodzi, to łatwiej jest "wyluzować" i opanować to.

Hmmm, podziwiam, ja potrafie odczuwac zmainy cisnienia, zanim meteorolodzy
to zapowiedza. Morze kocham, gdy jest cieple, bezwietrzne i swieci slonce.

> Nie ma.
> Tak samo jak nie ma kostiumów kąpielowych i ubrań na _normalne_
> kobiety, tylko wszystko trzeba przerabiać. :-/

Eh....Ja mam problem z bielizna, szczegolnie gora, wszystko robia na male i
plaskie dziewczyny. A moze to punkt widzenia sie zmienia? I jakos nie zalezy
to od DIETY, ciekawe czemu?
Hafsa( slonce niesmialo wychodzi, hurra!!!)

20. Data: 2004-04-06 12:24:59

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 8-o
> Dziękuję bardzo, ale ja już jestem mężatką.
> Sowa

Nie chwal się.
Janusz.

Produkty dla cukrzykow.
Kto zarabia na grubasach? - artykul
[MM] Mąka grochowa
Gdzie znajdę tabele tłuszcz/białko/węglow odany...
dieta a grupa krwi