Strasznie mi smutno ostatnio.

21. Data: 2004-04-06 12:30:32

Temat: Re: Strasznie mi smutno ostatnio.
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c4u4e6$6ff$1@news.onet.pl...

> śmieję się z głupoty .czy to źle??????????

mam dla ciebie propozycje abys wydrukowal sobie troche swoich postow , za
kilka lat jak je przeczytasz zabawa gwarantowana ;))))))))))

Slawek

22. Data: 2004-04-06 12:31:41

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> 8-o
> Dziękuję bardzo, ale ja już jestem mężatką.

No no wiesz jak siebie zareklamować ;))

Slawek

23. Data: 2004-04-06 12:42:01

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam dla ciebie propozycje abys wydrukowal sobie troche swoich postow , za
> kilka lat jak je przeczytasz zabawa gwarantowana ;))))))))))
> Slawek

Płacą Ci za robienie komuś przykrości?

24. Data: 2004-04-06 12:57:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płacą Ci za robienie komuś przykrości?

chyba przesadzasz infantylny sławek tak zawsze i nikt nie traktuje tego co
pisze i jego emotikonów poważnie .od taki 36 letni facet z umysłem dziecka i
to wszystko.

25. Data: 2004-04-06 13:04:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooooo!
> Teraz mnie zainteresowałaś.
> Dosłownie uwielbiam kobiety z małymi biustami.
> Trudno, że mówię to publicznie, ale niech będzie.
> One są C U D O W N E.

hehehehe pokaż facetowi cycki to od razu pozbędzie się depresji .ta zasada
działa nawet na grupach dyskusyjnych.
a my tu piszemy o dietach i innych takich, a wystarczyło tylko ..:)). jakie
to proste :)))

26. Data: 2004-04-06 14:26:14

Temat: Re: Re:ot
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości

> Hmmm, podziwiam, ja potrafie odczuwac zmainy cisnienia, zanim meteorolodzy
> to zapowiedza. Morze kocham, gdy jest cieple, bezwietrzne i swieci słońce.

Wiesz co, ja się jakoś przystosowałam, na początku nie mogłam przywyknąć do
tutejszego klimatu - w zimę cieplej i śnieg krótko leży, w lato zimniej niż
w centrum, czy pod wschodnią granicą, gdzie tez kawałek czasu spędziłam. No
i te wiatry.
A teraz już mi nie przeszkadza - sztorm to wyjątek.

> Eh....Ja mam problem z bielizna, szczegolnie gora, wszystko robia na male
> plaskie dziewczyny. A moze to punkt widzenia sie zmienia?

Zmienia się, ja uważam, że wszystko robią za duże. :-/

> Hafsa( slonce niesmialo wychodzi, hurra!!!)
U nas się schowało, ale i tak jest przyjemnie. :-)

Sowa - co wczoraj i dzisiaj odważyła się nawet "wyprowadzić" swojego
amarylisa na "spacer" na taras, żeby swoje dorodne pąki powygrzewał i
zakwitł na sobotę. :-)

27. Data: 2004-04-06 14:28:58

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płacą Ci za robienie komuś przykrości?

Mnie nie , ale odniosłem się do wypowiedzi czarnego ;))
jemu pewnie tez nie płacą on tak z czystego serca ;))

Slawek

28. Data: 2004-04-06 14:29:32

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> pisze i jego emotikonów poważnie .od taki 36 letni facet z umysłem

Masz racje , a nawet wręcz przeciwnie ;)

Slawek

29. Data: 2004-04-06 14:33:55

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działa nawet na grupach dyskusyjnych.
> a my tu piszemy o dietach i innych takich, a wystarczyło tylko ..:)).

To jest wstrętne pomówienie!
Nic mu nie pokazywałam i nie pokażę.

Sowa

30. Data: 2004-04-06 16:42:36

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:c4tur6$i02$1@news.onet.pl pisze:

> Kiedyś na psw ktoś wrzucił artykuł z optymalnika (chyba pana Paly
> (Pały?) na ten temat.

Pali, ale Tobie chodzi o wywiad z Ponomarenka.

> Poszukaj na stronach Optymalnych, ja nie pamiętam tytułu.
> Może ktoś to pamięta i wrzuci tu link, było tam coś o wiecznie
> zadowolonych wegetarianach i ministrze Kołodce biegającym po
> schodach. ;-)

http://www.dieta-optymalna.info/wydarzenia.php?akcja
=pokaz&numer=18

> Był właśnie o tym - konkluzja była następująca - za mało węglowodanów
> w diecie DO powoduje wahania nastroju, oraz/lub chandry.

Nie do konca, ale niech kazdy sobie doczyta sam :)

Wasz starszy doradca optymalny ze szkoly wroclawskiej

Produkty dla cukrzykow.
Kto zarabia na grubasach? - artykul
[MM] Mąka grochowa
Gdzie znajdę tabele tłuszcz/białko/węglow odany...
dieta a grupa krwi