kto policzy ilosc alkoholu

1. Data: 2004-04-06 15:08:03

Temat: kto policzy ilosc alkoholu
Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masa 70 kg
Spozycie - jednorazowo 1 lyzeczka
lekarstwa o zawartosci etanolu 35 %.

Jakie bedzie max. stezenie alkoholu w krwi
w momencie, gdy bedzie maksymalne. ;)

Ile srednio trwa jego wchlanianie (a wiec w ktorej
minucie przypadnie to max. stezenie)

Ile wynosi okres poltrwania

2. Data: 2004-04-06 17:41:10

Temat: Re: kto policzy ilosc alkoholu
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Jakie bedzie max. stezenie alkoholu w krwi
> w momencie, gdy bedzie maksymalne. ;)

Napisz jeszcze, kiedy bedziesz spozywac, jesli po zmroku... to zmienia
postac rzeczy ;-)))
A tak szczerze, to moze biochemicy grupowiu by sie za to wzieli, choc
watpie,czy jest to policzalne. Hafsa

--
moj adres:hafsa[malpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-04-06 18:27:43

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> >

> Napisz jeszcze, kiedy bedziesz spozywac, jesli po zmroku... to zmienia
> postac rzeczy ;-)))

Liczy się jeszcze rasa, grupa krwi, płeć, kolor włosów, tusza, predyspozycje
indywidualne....
Kiedyś Fedorowicz miał na ten temat felieton. Z jego obserwacji wynikało, że
najlepszy "łeb" do alkoholu mają nieduże szczupłe blondynki.

> A tak szczerze, to moze biochemicy grupowiu by sie za to wzieli, choc
> watpie,czy jest to policzalne.

Jest policzalne, pod warunkiem, że zrobimy 100 próbnych spożyć z dokładnymi
pomiarami, zrobimy wykresy stężenia w czasie. Przy 101 spożyciu będzie już
można stężenie odczytywać z wykresu :)

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2004-04-06 18:44:21

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jest policzalne, pod warunkiem, że zrobimy 100 próbnych spożyć z
dokładnymi
> pomiarami, zrobimy wykresy stężenia w czasie. Przy 101 spożyciu będzie już
> można stężenie odczytywać z wykresu :)

Wiec nie ejst to policzalne, ale doswiadczalne ;-))) Pewnie syropu nie
wystaczy. A moze by spozyc i zbadac alkometrem? Bo pewnie o to chodzi? Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

5. Data: 2004-04-06 20:27:13

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Apr 2004 19:41:10 +0200, "Hafsa" <a...@n...ma>
wrote:

>Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
>>

>Napisz jeszcze, kiedy bedziesz spozywac, jesli po zmroku... to zmienia
>postac rzeczy ;-)))

nie rano

6. Data: 2004-04-06 20:27:15

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Apr 2004 20:27:43 +0200, Leszek Serdyński
<l...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

>Liczy się jeszcze rasa,

biala - slowianska

>grupa krwi,

AB +

> płeć,

man

>kolor włosów,

ciemny blad

>tusza,

70 kg

>predyspozycje
>indywidualne....

przecietne dla tej rasy, spozycie do lekkim sniadaniu (czarny chleb,
szynka, herbata)

>Kiedyś Fedorowicz miał na ten temat felieton. Z jego obserwacji wynikało, że
>najlepszy "łeb" do alkoholu mają nieduże szczupłe blondynki.

dobra, koniec jaj,

hmmm, myslalem, zeby jakos porownac do lampki wina.
Lyzeczka 35%.

7. Data: 2004-04-07 18:21:37

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2004 17:08:03 +0200, Kasek <k...@f...onet.pl>
napisał:

> [...]
>
> Jakie bedzie max. stezenie alkoholu w krwi
> w momencie, gdy bedzie maksymalne. ;)
>
> Ile srednio trwa jego wchlanianie (a wiec w ktorej

Niedawno przypadkowo wpadl mi w lapki arkusz xls do liczenia takich
rzeczy. Nie potrafie dobrze zinterpretowac wynikow.

Jesli nie zapomnialem jeszcze hasla to uploadne go. Bedzie na

http://www.soomal.piwko.pl/alkomat.xls

albo jesli chcesz to wysle Ci na priv.

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

8. Data: 2004-04-08 12:52:30

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm, myslalem, zeby jakos porownac do lampki wina.
> Lyzeczka 35%.

Dobra, moge Ci to przeliczyć na wino. Łyżeczka zawiera 5 ml płynu, z czego
35% stanowi alkohol, czyli alkoholu jest 1.75 ml. Wino zawiera ok 10%
alkoholu, czyli to będzie 17,5 ml wina. Czyli średnio ebałut - 2 łyżki wina.
Pozdrówka - Agnieszka

Strasznie mi smutno ostatnio.
Produkty dla cukrzykow.
Kto zarabia na grubasach? - artykul
[MM] Mąka grochowa
Gdzie znajdę tabele tłuszcz/białko/węglow odany...