Re: Strasznie mi smutno ostatnio.

From: "Hafsa" <a...@n...www>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Strasznie mi smutno ostatnio.
Date: Tue, 6 Apr 2004 11:38:22 +0200

czarnyjanek wrote:
> a może napisać to co tępy ali55 napisał??aby poszedł się uwalić i
> powiesić?? ale to będzie zniżenie się do poziomu alego który pewnie
> źle stosuje dietę optymalna

Problem polega na tym, ze osoby na diecie optymalnej to takie same osoby jak
inne, sklonne do smutku, lez, wplywu wiatru, temperatury, ksiezyca( ja nie
spie podczas pelni) i zadne kaznodziejskie zapewnienia,ze jest inaczej, nie
sa w stanie tego zmienic.
Za dlugo czekac do zmroku, by lampke koniaku wypic,poza tym to Wielki
Tydzien( i kto to pisze). Wiec tylko moje pozytywne mysli moga pomoc, jesli
doelca wsrod deszczu( bo u mnie wcale nie pada) wiec zapraszam do mnie na
wies. Pieja koguty rano, muczy krowa na dzien dobry, czasem burek szczeknie.
Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl