Strasznie się opalam

11. Data: 2008-05-26 09:29:36

Temat: Re: Strasznie się opalam
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Solaris.
> Polecam Ci krem IWOSTIN SOLECRIN Z SPF 50+. To jeden z kremów o bardzo
> dobrym współczynniku cena/jakość.

czy ten kem jest fotostabilny z uva i uvb ?
p.

12. Data: 2008-05-31 16:15:37

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2008 19:00:31 +0200, jakże pięknego
Solaris <s...@b...inspired> wystukał co zawarte poniżej:

: Witam.
: Mam wielki problem z opalaniem się. Kupiłem wczoraj balsam z filtrem 60,
posmarowałem się
: nim przed pracą (jeszcze kilka razy w trakce) i czarnieje w oczach.. są jakieś
inne balsamy
: z większym filtrem? Zależy mi na tym aby W OGÓLE się nie opalać...

W razie W jakby ktoś szukał :: http://mediweb.pl/beauty/wyswietl_vad.php?id=912

Wszystko ładnie wytłumaczone. Dobry artykuł.

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

Exitor
opalanie na czerwono..........
teoria perfum, wod zapachowych
dermatolog w legnicy?
prosze o pomoc dodatki do czarnej dlugiej sukni.....