Strasznie się opalam

1. Data: 2008-05-15 17:00:31

Temat: Strasznie się opalam
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam wielki problem z opalaniem się. Kupiłem wczoraj balsam z filtrem 60, posmarowałem
się
nim przed pracą (jeszcze kilka razy w trakce) i czarnieje w oczach.. są jakieś inne
balsamy
z większym filtrem? Zależy mi na tym aby W OGÓLE się nie opalać...

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

2. Data: 2008-05-16 10:32:09

Temat: Re: Strasznie się opalam
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
inne balsamy
> z większym filtrem? Zależy mi na tym aby W OGÓLE się nie opalać...

nie ma ,miedzy 50 a powyzej nie ma roznicy w ochronie.

filtr nie chroni przed zmiana barwy skory ale docieraniem
niebezpiecznych promieni i niszczeniu skory.

aby sie nie opalac nie nalezy wychodzic na slonce co jest srendio
mozliwe wieckapelusz,koszulka i chodzic cieniem -chociaz promienie
docieraja do ziemi caly rok wiec tutaj malo to daje.
p.

3. Data: 2008-05-16 14:08:51

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 May 2008 12:32:09 +0200, jakże pięknego
pamana <b...@a...pl> wystukał co zawarte poniżej:

:
[...]

Pani w sklepie stwierdziłą, że po tym nie będe się opalał.

: filtr nie chroni przed zmiana barwy skory ale docieraniem
: niebezpiecznych promieni i niszczeniu skory.

Na etykiecie widnieje: ,,Maksymalnie blokuje działanie promieni słonecznych''
Czyli co z tego wynika - tak jakby promienie słoneczne zatrzymywały się
'na balsamie'.

: aby sie nie opalac nie nalezy wychodzic na slonce co jest srendio
: mozliwe wieckapelusz,koszulka i chodzic cieniem -chociaz promienie
: docieraja do ziemi caly rok wiec tutaj malo to daje.

To akurat nie jest możliwe w przypadku mojej pracy. Tam gdzie aktualnie
robię słońce od rana do wieczora pada na ścianę. Chodzenie w koszulce nic nie
daje bo skóra także się opala pod nią (efekt u mnie widoczny). Czapki nie za bardzo
sprawdzają się.

Czyli wnioskuję.. że jeszcze nikt nie wyprodukował jakiegoś preparatu po którym
W OGÓLĘ się nie będe opalał?

4. Data: 2008-05-16 17:33:20

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości

> Czyli wnioskuję.. że jeszcze nikt nie wyprodukował jakiegoś preparatu po
> którym
> W OGÓLĘ się nie będe opalał?

A ja nei wierzę, żeby po filtrze 50. cie opalało. Przecież takim filtrem
smaruje się niemowlęta z biała skórą. Musisz źle smaorwać, albo za późno.
Trzeba pół godziny przed wyjściem na słońce.
B.

5. Data: 2008-05-17 11:01:47

Temat: Re: Strasznie sie opalam
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 May 2008 19:33:20 +0200, jakże pięknego
"Blue" <k...@p...onet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

:
: U?ytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisa? w wiadomo?ci
: news:20080516160851.1d44e24d.solaris@be.inspired...
:
: > Czyli wnioskuje.. ?e jeszcze nikt nie wyprodukowa? jakiego? preparatu po
: > którym
: > W OGÓLE sie nie bede opala??
: >
:
: A ja nei wierze, ?eby po filtrze 50. cie opala?o. Przecie? takim filtrem
: smaruje sie niemowleta z bia?a skór?. Musisz 1/4 le smaorwaae, albo za pó 1/4 no.
: Trzeba pó? godziny przed wyj?ciem na s?once.

A jednak opala? Smaruje prawidłowo. Nawet godzinę przed wyjściem na słońce i
jeszcze kilka razy w trakcie. Tatuaże mi strasznie blakną od nadmiernego słońca.

6. Data: 2008-05-17 15:08:14

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jednak opala? Smaruje prawidłowo. Nawet godzinę przed wyjściem na słońce
> jeszcze kilka razy w trakcie. Tatuaże mi strasznie blakną od nadmiernego
> słońca.

Tia...
Co Wy dziewczyny trollowi odpowiadacie...
B.

7. Data: 2008-05-17 18:24:06

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 May 2008 17:08:14 +0200, jakże pięknego
[...]

: > A jednak opala? Smaruje prawid?owo. Nawet godzine przed wyj?ciem na s?once
: > i
: > jeszcze kilka razy w trakcie. Tatua?e mi strasznie blakn? od nadmiernego
: > s?onca.
: >
:
: Tia...
: Co Wy dziewczyny trollowi odpowiadacie...
: B.

Skończyłeś?

8. Data: 2008-05-18 15:28:46

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nei wierzę, żeby po filtrze 50. cie opalało. Przecież takim filtrem
> smaruje się niemowlęta z biała skórą.

niemowleta smaruje sie filtrem mineralnym wic nie ma bata zeby sie nie
opalily bo filtr mineralny o ile bezpieczniejszy niz fizyczny to jednak
slabiej chroni.

promienie sloneczne jednak nie sa niezbedne do zycia np. wit d.
p.

9. Data: 2008-05-22 15:02:44

Od: karolina <k...@p...2gb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris pisze:
> [...]
inne balsamy
> z większym filtrem? Zależy mi na tym aby W OGÓLE się nie opalać...

Droga Solaris.
Polecam Ci krem IWOSTIN SOLECRIN Z SPF 50+. To jeden z kremów o bardzo
dobrym współczynniku cena/jakość.

Pozdrawiam.

10. Data: 2008-05-23 13:35:23

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 May 2008 17:02:44 +0200, jakże pięknego
karolina <k...@p...2gb.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Solaris pisze:
[...]

Cytuję: ,,Kupiłem'', więc jaka znowu ONA! ;)

Dzięki za radę. Przetestuję.

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584
Contact: GG#44450, solaris#idns.pl
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Exitor
opalanie na czerwono..........
teoria perfum, wod zapachowych
dermatolog w legnicy?
prosze o pomoc dodatki do czarnej dlugiej sukni.....