Re: Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?

Data: 2006-09-19 14:18:59
Temat: Re: Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Często porusza Pan sprawę kultury...Dlaczego zwraca się Pan do mnie przez
> Ty...to po pierwsze primo...

...zwracam sie w ten sposob do ciebie raczej z przyzwyczajenia, bowiem
czesciej czytam polska grupe usenetowa pl.soc.polityka gdzie panuja nieco
inne zwyczaje w zakresie etykiety savoir-vivre...

..o ile pamietasz, to ja chcialem ta etykiete tutaj wprowadzic, niestety
wiekszosc grupowiczow nie zaakcepotwala tej mojej propozycji wiec i z niej
zrezygnowalem i sie dostosowalem do ogolu...

> A po drugie primo... nie mam szanownemu Panu nic do powiedzenia, o czym już
> "wielokrotnie "donosiłem", wcale nie do prokuratora...

..dlatego ze nie wiesz czy dlatego, ze nie potrafisz dyskutowac ze swoimi
przeciwnikami w sposob merytoryczny i cywilizowany tylko personalny (czyli
barbarzynski)...??

ps. nie sil sie na zlosliwosci, bo ja z tym prokuratorem wcale nie zartowalem,
wiec serdecznie radze nie zaogniac juz napietej sytuacji...

+++++++
Jeff