Re: #StrefaWolnaOdLGBT

Data: 2019-09-07 01:42:49
Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:19:18 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> Antos jest w USA
>
> --
> gazebo

być może; nie jestem od śledzenia.
jeśli już, to śledzę tropy Aniołów i kotłów wrzących,
oczywiście tak przy okazji; zresztą żadna tajemnica.

zrozum, że cały hejt na Antoniego Macierewicza przyczynił się tylko do tego, że
Polska
będzie kupować jeszcze większe ilości uzbrojenia w USA, chyba że właśnie o to
adwersarzom
chodziło; przecież tak, czy siak, osłabili, choć bez bezpośredniego dla nich zysku,
nasz kraj.

jest opcja prorosyjska, proniemiecka i proamerykańska, tylko jakoś prawdziwie
propolskiej dostrzec nie sposób.

dużo by pisać,
jacek