Stres i gorączka

21. Data: 2009-07-19 18:01:19

Temat: Re: Stres i gorączka
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnienie!

*Habeck*
- Schutzbach

22. Data: 2009-07-24 12:07:08

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1dtaavd2k7j4s.dlg@habeck.pl...

> Jaka tam hipochondria?! To hipohondryzm olbrzymi.

Jeśli olbrzymi, to raczej hypohondryzm!

23. Data: 2009-07-24 12:08:25

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:x7dleb5ll61r$.dlg@habeck.pl...

> Nie. Ale nie dać przy temperaturze ponad 40st to prosić się o
maszynkę do
> gotowania jajek.

Korci mnie, żeby zapytać, gdzie mianowicie te jajka?

24. Data: 2009-07-24 12:33:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie lemonka <...@a...com> tak oto plecie:

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:x7dleb5ll61r$.dlg@habeck.pl...

> maszynkę do
>>
> Korci mnie, żeby zapytać, gdzie mianowicie te jajka?

Pewnikiem w maszynce. Skoro się gotują.

Qra

Re: Pomóżcie - co to za gra
Re: Pomóżcie - co to za gra