Strogonoff

1. Data: 2004-09-25 09:19:12

Temat: Strogonoff
Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama wymyśliła sobie że na imieniny zrobi Strogonoffa,
wiem że są strony internetowe z mnóstwem przepisów,
ale proszę może ktoś ma dobry (przepyszny) swój , sprawdzony przepis tą
potrawę ?
Pozdrawiam,
i liczę na pomoc !
O.J.

1. Data: 2004-09-25 09:25:46

Temat: [OT] Władyś...Re: Strogonoff
Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olenka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem że są strony internetowe z mnóstwem przepisów,
> ale proszę może ktoś ma dobry (przepyszny) swój , sprawdzony przepis tą

Władyś!
Masz kolejną szansę...
zenek

1. Data: 2004-09-25 10:56:11

Temat: Re: Strogonoff
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cj3d6i$jfp$1@inews.gazeta.pl>,
Olenka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> wiem że są strony internetowe z mnóstwem przepisów,
> ale proszę może ktoś ma dobry (przepyszny) swój , sprawdzony przepis tą

Dwie szalotki kroisz drobno i szklisz na oliwie Extra Virgin, następnie
obsmażasz pokrojone na paski 2 cycki kurczęcie i 15 dkg pokrajanych
pieczarek, rumienisz, dodajesz 2 posiekane ząvki czosnku, małą puszkę
przecieru pomidorowego, opakowanie gęstej Ramy Cremfine, dusisz,
przyprawiasz papryką, pieprzem i vegetą, rozprowadzasz rosołem do
konsystencji gęstej zupy.

Władysław

1. Data: 2004-09-25 11:03:28

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dwie szalotki kroisz drobno i szklisz na oliwie

[ZABRANIA SIĘ UPRAWIANIA REKLAMY NA NEWSACH I CZERPANIA Z TEGO PROCEDERU
ZYSKÓW],

1. Data: 2004-09-25 11:11:57

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Olenka wrote:

> [...]
> wiem że są strony internetowe z mnóstwem przepisów,
> ale proszę może ktoś ma dobry (przepyszny) swój , sprawdzony przepis tą
Ja robię tak:
1/4 litra bulionu wołowego
400 g polędwicy wołowej
100 g szynki gotowanej
8 ogórków kiszonych (nie za dużych)
1 cebula
200 g pieczarek
20 g masła
1/2 łyżczki musztardy dijon
100 ml kwaśnej śmietany
1 łyżka natki pietruszki (niekoniecznie)
sól , biały pieprz

Polędwicę, ogórki i pieczarki pokroić w małe paseczki, szynkę w
kostkę, cebulę posiekać
bulion podgrzać.
Na maśle obsmażyć z obu stron mięso, zdjąć z patelni. Następnie zeszklić
cebulę, ogórki, szynkę, pieczarki. Wszystko wrzucić do bulionu.
Doprawić. Dodać śmietanę. Gotować do zgęstnienia sosu.
Należy uważać na mięso - polędwica jest delikatna - żeby nie rozpadło się.
Posypać natką.

Ja podaję z białym pieczywem albo w bułeczkach do żuru.

magda

1. Data: 2004-09-25 13:03:42

Temat: Re: Strogonoff ( i Wladyslaw ??? )
Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przecieru pomidorowego, opakowanie gęstej Ramy Cremfine, dusisz,
>przyprawiasz papryką, pieprzem i vegetą, rozprowadzasz rosołem do

Chyba snie !! To jakis inny Wladyslaw pisal- odmieniony moze ? Po imieninach?
Bo prawdziwy Wladyslaw tak napisal (nie tak znowu dawno) i to pamietalem
dobrze ze:

>Tak naprawde to strogonow nie jest jednym ani drugim. Na pewno nie w
>sosie pomodorowym. Boeuf Stroganov to ragout z poledwicy wolowej
>pocietej na paski w sosie smietanowym. Sos bywa doprawioany w roznych
>wersjach przede wszystkim pieczarkami, cebula, pieprzem, ponadto winem,
>pdrobina papryki czy odrobina kncentratu pomidorowego, ale podstawoy
>smak to miesa i smietany.
>Wladyslaw

Co jest? kurcze? czy puszka przecieru to odrobina ? 2lyzki czosnku?
:-)
Tomek

1. Data: 2004-09-25 13:14:36

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekW <d...@e...net.ae> wrote:

> Chyba snie !! To jakis inny Wladyslaw pisal- odmieniony moze ?
> Po imieninach?

Niektórzy nie rozpoznają ironii nawet jak wylezie z krzaków i ugryzie ich
w dupę.

Pedro.

PS. ;-)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

1. Data: 2004-09-25 13:56:54

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:

> [...]
> Posypać natką.
>
> Ja podaję z białym pieczywem albo w bułeczkach do żuru.

DZIĘKI za ten jedyny sensowny przepis ;-)

1. Data: 2004-09-25 14:20:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cj3tf6$bmu$1@inews.gazeta.pl>,
Olenka <o...@g...pl> wrote:

> DZIĘKI za ten jedyny sensowny przepis ;-)

Wiele sensownych przepisów podanych niegdyś na tej grupie mogłabyś
poznać, ale tu inni uczestnicy się czegoś gniewają, kiedy radzę
korzystać z goog... ops, przepraszam.

Władysław

1. Data: 2004-09-25 14:58:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dobrze ze:

>Co jest? kurcze? czy puszka przecieru to odrobina ? 2lyzki czosnku?

ech Tomek, Tomek.
Wladyslaw 1, cala reszta 0 ;)))))

Pierz, co po 1 linijce oko przecieral, a potem przecieral znowu
ale ze smiechu ;)))))))
K.T. - starannie opakowana

mrozenie papryki
Zioła w kuchni