Stronnictwo patriarchalne

121. Data: 2010-11-23 07:33:27

Temat: Re: Stronnictwo patriarchalne
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 03:51, " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> wrote:

> sie ubaw, tyle tylko ze mi sie pamieta dyskusja o mikrofalowkach, lub jej
> braku w domu - i Twoja opinia na temat swiezutkiego obiadku pod nosem.

Ależ ja się wcale nie wypieram! :-)

Tylko w kontekście dyskusji to zabrzmiało mniej więcej tak:

Bez patriarchatu będą nieświeże zimne posiłki, a z patriarchatem
chociaż mąż zje coś ciepłego i świeżego...
Bo rozumiem, że żona wtedy nic nie korzysta i nadal wcina zimne :-)

Stalker, no chyba że jej mąż coś na talerzu zostawi :-)

122. Data: 2010-11-23 07:33:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

Chyba musze troche odpoczac od twojego durnego belkotu.

ależ śmiało- nie krępuj się:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

123. Data: 2010-11-23 08:11:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-22 21:52, Chiron pisze:

> Kobieta- szczególnie atrakcyjna-
> nigdy_nie_daruje_drugiej_atrakcyjnej_że_tamta_jest_m
łodsza

I dlatego córki (wg Ciebie) nie mówią matkom, że te są piękne? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

124. Data: 2010-11-23 08:16:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

łodsza

To ja wygłosiłem spostrzeżenie, które Chiron tu przytacza.

Córki pochwalą matkę, w zamian za zasiłek finansowy lub zgodę na coś...
Tak uczą się kupczyć.

125. Data: 2010-11-23 08:20:37

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 09:16, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
łodsza.
> To ja wygłosiłem spostrzeżenie, które Chiron tu przytacza.

Obaj bzdury gadacie.

> Córki pochwalą matkę, w zamian za zasiłek finansowy lub zgodę na coś...
> Tak uczą się kupczyć.

Fajnie corki wychowales.

126. Data: 2010-11-23 08:24:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icegfb$uk0$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> PD1 : Oj nie będzie ze mną miała lekko.
>
> Dodam, że zarówno PD1 jak i PD2 to kobiety atrakcyjne, przebojowe.
>
> Włączyłam się w dyskusję i zapytałam, co im konkretnie w tej dziewczynie
> przeszkadza, czy to, ze jest ładna, czy to, że przyjęła zaproszenie na
> spotkanie firmowe, które wystosował do niej sam prezes.
> Dowiedziałam się, ze dziewczyna na pewno jest pusta jak dzwon, a wiecie
> czemu? Wg Pań Dyrektor, ktoś kto zajmuje tak mało istotne stanowisko, jak
> sekretarka _musi_ być głupi.
> Poprzednia sekretarka, prześliczna dziewczyna skończyła filozofię...

Za przeproszeniem, co za głupie, wredne babska.....
Tak popastwić się a'priori bo mogą, tak? Paskudztwo w postaci czystej.

MK

127. Data: 2010-11-23 08:27:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icegmq$uk0$2@node1.news.atman.pl...

> Kobiety też potrafią kobietom nieźle dokuczyć, ba powiedziałabym nawet, ze
> są w swych ocena o wiele bardziej perfidne i wstrętne.
> Mężczyźni z tego, co zauważyłam dzielą kobiety na atrakcyjne, wtedy się
> przy nich puszą, stroszą piórka i starają i na kumpele, czyli te, z
> którymi im się dobrze przebywa. Kobiety nieatrakcyjne fizycznie i
> intelektualnie są zazwyczaj omijane szerokim łukiem. Tyle z mojego
> doświadczenia.
>

> --
>
> Paulinka

No to kurcze nie bądźmy takimi wydrami.
Co stoi na przeszkodzie? A że pod prąd? Powiedziałabym, że jak zwykle :-))))

Dla mnie wydrowatość i paskudztwo wychodzące z niektórych kobiet jest
związane z kompensowaniem sobie przez nie CZEGOŚ (kompleksów, braku szacunku
do siebie i takich tam). Więc na wredne babska patrzę raczej ze
współczuciem. Ale z drugiej strony wolę omijać szerokim łukiem, bo nie
przepadam za szarpaniem się "dla idei".

MK

128. Data: 2010-11-23 08:29:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

łodsza

I dlatego córki (wg Ciebie) nie mówią matkom, że te są piękne? :)
córki- małe dziewczynki...Te większe już nie:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

129. Data: 2010-11-23 08:34:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:26:03 +0100, Vilar napisał(a):
>
> Czuję, że powinnam się odwdzięczyć...
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41405d2b778ad14b
.html

A wiesz, że jakoś bardzo mi miło Ciebie zobaczyć?
Nawet na "zawoalowanym" zdjęciu.
Po prostu ... miło poznać :-)))).

> Wyobrażałam sobie Ciebie jako ciemnowłosą kobietkę, ale o nieco dłuższych
> włosach :) Fajne, zadziorne zdjęcie ;)

Włosy, jak to włosy, rzecz... odrastająca.
Raz ma się długie, raz dłuższe, a raz zupełnie krótkie.
Teraz jestem na etapie znudzenia krótką fryzurką i chyba pozapuszczam :-)))

(kiedyś, przez jakiś czas, zastanawiałam się, co by się działo, gdybyśmy
miały futro na całym ciele. Powiedzmy takie śliczne, focze futerko. Chyba
byśmy miały duuuuużo zabawy z farbowaniem tego i wycinaniem we wzorki
:-))) ).

MK

130. Data: 2010-11-23 08:36:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icehto$uk0$3@node1.news.atman.pl...

> [...]
> płachta na byka, egzaltowana, upierdliwa, wyniosła.
> Kiedyś jej koleżanka powiedziała do mnie : "Paulina pewnie ci to ciężko
> zrozumieć, ale ona kiedyś taka nie była, ma w domu ciężko chorego syna,
> który wymaga ciągłej opieki, a ona sobie kompletnie z tym nie radzi".
> Przyszła do mnie z czymś kiedyś i zaczęłyśmy rozmawiać o moich dzieciach.
> Otworzyła się, zaczęła mówić o swoim synu z tak wielką miłością, że mnie
> wmurowało. Popatrzyłam na nią z zupełnie innej strony.
> Nie stałyśmy się jakimiś koleżankami, ale ta rozmowa dała mi naprawdę dużo

Ładny obrazek....
Myślę, że właśnie takie spotkania sprawiają, że stajemy się coraz bardziej
podobni do ... Ludzi :-) (pod warunkiem choćby chwilowej refleksji)

> Paulinka

MK

Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro
Gwarantujący obecny burmistrz gwarantuje po raz trzeci.