Strony WWW

1. Data: 2000-10-03 09:25:17

Temat: Strony WWW
Od: Maciej Barton <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pomysl-prosbe. Trzebaby zebrac gdzies wszystkie strony www o kuchni.

Mozna zrobic strone o stronach ale tak sobie mysle, moze do tego watku
niech kazdy kto zna adres strony www o kuchni ja wpisze, ja je zbiore i
co pewien czas wrzuce na Grupe. Nowi grupowicze, w sumie tacy jak i ja,
beda wdzieczni. Byloby tp takie FAQ pierwszego razenia. Co myslicie o
rym pomysle?
Pozdrawiam MB
Ps. Kazdy z takiego spisu mogly skorzystac, dolaczajac go do swojej np.
strony...
czekam na odzew.
Na doby poczatek posylam strone do ktorej moze nie kazdy sie dokopal.
Jest jaka jest:
http://www.kuchnia.yoyo.pl/

1. Data: 2000-10-03 10:12:51

Temat: Re: Strony WWW
Od: "Konrad Batory" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

to dobry pomysl
ale po co nakrecac portalom ogladalnosc prywatrna lub domowa
wiec warto zrobic spis takich stron - pogrupowac je tematycznie i kto bedzie
chcial dolaczy go do swojej strony :-)) hmm???

1. Data: 2000-10-03 10:25:24

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Batory" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bedzie
> chcial dolaczy go do swojej strony :-)) hmm???

A czy nie prosciej jest zrobic strone grupowa????
Zamiast "skakac" po linkach mozna miec to
wszystko za jednym kliknieciem.

pzdr
jedrus

1. Data: 2000-10-03 10:38:26

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Tue, 3 Oct 2000 12:25:24 +0200 autorstwa jedrus
(b...@s...com.pl):
: A czy nie prosciej jest zrobic strone grupowa????
: Zamiast "skakac" po linkach mozna miec to
: wszystko za jednym kliknieciem.

Dokładnie - można by zrobić stronę pl.rec.kuchnia na jakimś darmowym
serwerze i zamieszczać tam linki do ogłaszanych tu stron.

Ja się nie podejmuję, czas nie pozwala mi :(

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-10-03 10:54:01

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie - można by zrobić stronę pl.rec.kuchnia na jakimś darmowym
> serwerze i zamieszczać tam linki do ogłaszanych tu stron.
> Ja się nie podejmuję, czas nie pozwala mi :(

Hmmmm, mozna o tym pogadac.
Moze tak o 14:00 na Polnetowym kanale #kuchnia???

Juz kiedys podawalem adresy do sieci POLNET:

bialystok.ircnet.pl
bydgoszcz.ircnet.pl
czestochowa.ircnet.pl
krakow.ircnet.pl
lodz.ircnet.pl
poznan.ircnet.pl
warszawa.ircnet.pl
wroclaw.ircnet.pl
rzeszow.ircnet.pl

Po polaczeniu trzeba wybrac kanal #kuchnia.
Program do IRC-a mozna siagnac z www.irc.pl
polecam mIRC, pIRCH lub vIRC.

do zobaczyska o 14:00 na IRC-u

pzdr
jedrus

1. Data: 2000-10-03 11:36:49

Od: Maciej Barton <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Barton napisał(a):

> [...]
> strony...
> czekam na odzew.
> Na doby poczatek posylam strone do ktorej moze nie kazdy sie dokopal.

Wiem z autopsji ze robienie oddzielnej strony nie prowadzi do niczego innego
niz dodatkowa strona . Mi chodzi o to aby nowy grupowicz wchodzac na grupe
mial "kawe na lawe" a nie szukanie po stronach, choc z drugiej strony jakby
byl to link do jednej zbiorczej strony to OK. Powiecmy co dwa tygodnie
wrzucaloby sie taki watek z linkiem na Grupe i juz. Jednak ktokolwiek
podejmie sie zrobienia takiej strony musi byc dostepny na priva aby moc
dosylac nowe strony. Jak zabraknie chetnych to dajcie znac, choc chetnych
bedzie pewnie sporo. Tylko zeby nie powstalo 100stron.... Tu musimy sie
zgrac jak maka z maslem i nie ma to tamto :-))

1. Data: 2000-10-03 13:18:20

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Barton wrote:
> [...]
> bedzie pewnie sporo. Tylko zeby nie powstalo 100stron.... Tu musimy sie
> zgrac jak maka z maslem i nie ma to tamto :-))

Mój zbiór jest dostępny tu:
http://dorsz.republika.pl/bookmark.html#kuchnia

Mogę ewentualnie zaoferować dalsze zbieranie linków, ale nie mam
automatu, żeby wrzucać to na grupę.

Dorota

1. Data: 2000-10-04 05:53:02

Od: Maciej Barton <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpisuj to pod ten watek a reszta sie zrobi sama:-)

1. Data: 2000-10-05 13:09:14

Od: M...@e...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Oct 2000 10:38:26 GMT, g...@o...pl (Grzegorz Janoszka)
wrote:

> [...]
>
>Dokładnie - można by zrobić stronę pl.rec.kuchnia na jakimś darmowym
>serwerze i zamieszczać tam linki do ogłaszanych tu stron.
Już kiedys pisalem, ze staram sie zbierac to co podeslecie, tak wiec
zapraszam na moja strone http://www.kuchnia.3miasto.pl/links.htm.
Jesli ktos zna jakies inne strony, to piszcie.

Smacznego

Mariusz "Merlin" Marczak
http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia"
http://www.elblag.info.pl "Elblag i okolice"

1. Data: 2000-10-05 13:32:08

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Thu, 05 Oct 2000 15:09:14 +0200 autorstwa M...@e...onet.pl
(M...@e...onet.pl):
: Już kiedys pisalem, ze staram sie zbierac to co podeslecie, tak wiec
: zapraszam na moja strone http://www.kuchnia.3miasto.pl/links.htm.
: Jesli ktos zna jakies inne strony, to piszcie.

6000 przepisów + linki do innych stron... przez całe życie tego nie
wypróbuję :(

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.