Strony o gotowaniu - jakie lubicie

1. Data: 2002-05-28 12:36:29

Temat: Strony o gotowaniu - jakie lubicie
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Odwiedzacie jakieś strony o gotowaniu?
Jakie Wam sie najbardziej podobają i dlaczego? [oprócz mojej - żeby nie było,
ze nachalnie reklamuję swoją stronkę, czy co tam...]
Napiszcie prosze, jaka powinna być idealna strona o gotowaniu?

pozdrawiam bardzo serdecznie i nie mniej smacznie
grzesio [czasem_nie_nudny]
buziaki poza tym słodkie jak krówki mleczne

1. Data: 2002-05-28 13:38:23

Temat: Re: Strony o gotowaniu - jakie lubicie
Od: "Anika" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki jest adres Twojej strony?
Anika

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-05-28 13:45:44

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anika <a...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

> A jaki jest adres Twojej strony?

www.mniammniam.pl
czyli Gotowanie to sztuka!
;-)

pozdr,
grzesio ciekawski

1. Data: 2002-05-28 14:11:19

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:acvtkd$he8$1@news.gazeta.pl...
> [...]
>
> pozdrawiam bardzo serdecznie i nie mniej smacznie
> grzesio [czasem_nie_nudny]
> buziaki poza tym słodkie jak krówki mleczne

czekasz az wszyscy zapieja z zachwytu nad Twoja stronka?

Mechcia
kukurykuuuuuuuuuuuuu hehe

1. Data: 2002-05-28 14:14:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mechcia
> kukurykuuuuuuuuuuuuu hehe

Zmieniłaś płeć?
Nieśmiało pytam?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-28 14:16:15

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> napisał(a):

> czekasz az wszyscy zapieja z zachwytu nad Twoja stronka?
>
> Mechcia
> kukurykuuuuuuuuuuuuu hehe

Nie, no właśnie nie. Nie interesują mnie właśnie opinie na temat MOJEJ strony.
Chciałbym wiedzieć, jakie INNE strony są warte odwiedzenia i dlaczego,
żeby... wiedzieć co na swojej poprawić przeca!
;-)
Taki mam chytry zamysł.
A doprawdy nie czekam na kukuryku.

pozdr,
grzesio ciekawski
ps. Mecha - mozesz dostać coś innego zamiast lizaka - wpadnij jeszcze raz na
mniammniama, co?

1. Data: 2002-05-28 14:33:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> Jakie Wam sie najbardziej podobają i dlaczego? [oprócz mojej - żeby nie było,
> ze nachalnie reklamuję swoją stronkę, czy co tam...]

Dobrze, ze sam to dodales ;-), wiec teraz moge z czystym sumieniem
napisac, ze jeszcze lubie strone Doroty:
http://www.gotowanie.wkl.pl/
Jest tam duzy wybor dobrych przepisow i strona jest estetycznie zrobiona.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-28 14:40:04

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> napisał(a):

> napisac, ze jeszcze lubie strone Doroty:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/
> Jest tam duzy wybor dobrych przepisow i strona jest estetycznie zrobiona.

Aha! Ja tez lubię Wielkie Żarcie i... lubię też Dorotę. Ale ostatnio jakoś
Dorota porzuciała swoją stronę na rzecz stalowych rumaków...
A my czekamy na ciastka i nie możemy się ich doczekać...
Dorota!!! Czekamy na ciastka!!!

pozdr,
grzesio ciekawski

1. Data: 2002-05-28 15:07:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:ad04s4$dta$...@n...gazeta.pl...

> [...]
> Dorota porzuciała swoją stronę na rzecz stalowych rumaków...
> A my czekamy na ciastka i nie możemy się ich doczekać...

no dobra, już dobra, za godzinę będą nowe przepisy :)
Tylko dokończę szyć tę cholerną firankę do dużego pokoju :-))
A z ciastek będą słynne bulle Adioli. Co prawda nie doczekałam się na
autorskie zredagowanie przepisu, ale zrobię to zaraz sama i wieczorkiem w
końcu coś się pojawi na stronie.
A stalowy rumak oficjalnie uznany za ujarzmionego, hehe, jutro też go
osiodłam :)

wkn

1. Data: 2002-05-28 15:21:44

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Dobrze, ze sam to dodales ;-), wiec teraz moge z czystym sumieniem
> napisac, ze jeszcze lubie strone Doroty:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/
> Jest tam duzy wybor dobrych przepisow i strona jest estetycznie zrobiona.

Zgadzam się, a stronę mam w swoich ulubionych.

brazowy cukier
Ciasto z mandarynkami
Marynata do miesa
ratunku, archiwum