Re: "Strusiom" i kłamcom.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: "Strusiom" i kłamcom.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 28 Sep 2011 01:33:56 +0200

Dnia Tue, 27 Sep 2011 13:02:31 -0700 (PDT), tadek niejadek napisał(a):

> [...]
icki-widzialem-SMS-z...
mosc.html

telicki-o-smolensku-...

> [...]
> Kaczynskiego mialo fobie na tle stosunkow polsko-rosyjskich. Pan
> prezydent w najczarniejszych przypuszczeniach nie myslal ze bedzie
> niesiony przez Rosjan. PiSiory psuly wszystkie mozliwe powiazania z
> przeszloscia perelowska niszczac sluzby wywiadu i kontrwywiadu.
> Macierewicz wykonal krecia robote ujawniajac personalia polskiej
> agentury. Nie wiem czy jest podobny przyklad skretynienia na swiecie.
> Mozna powiedziec ze zachowali sie jak chinski uczony z dowcipu, ktory
> zjadl swieczke i siedzial po ciemku. Moim zdanie powinni poogladac
> chocby filmu z Bondem, w celach instruktazowych.

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/55098
4,katastrofa_smolenska_tupolew_zostal_zestrzelony.ht
ml

"Jak informuje dziennik ,,Gazeta Polska Codziennie" powstał niezależny
raport o katastrofie w Smoleńsku. Raport ma znamienny tytuł ,,Zbrodnia
Smoleńska". Autorzy starają się w nim udowodnić, że prezydencki samolot
został zestrzelony.

Jak podaje portal niezależna.pl przyczyną katastrofy był wybuch ładunku
termobarycznego umieszczonego w głowicy konwencjonalnej rakiety. Autorzy
raportu powołują się nie tylko na rekonstrukcję przebiegu katastrofy,
analizę szczątków i badania ciał, ale również na relacje świadków.

Wstęp do raportu napisali Wiktor Suworow, były oficer GRU, oraz Eugene
Poteat, prezydent Stowarzyszenia Byłych Oficerów Wywiadu USA."
--
XL