"Strusiom" i kłamcom.

1. Data: 2011-09-27 17:18:54

Temat: "Strusiom" i kłamcom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Gen-Petelick
i-widzialem-SMS-z-10-kwietnia-2010-r-katastrofe-spow
odowali-piloci,wid,13313904,komentarz.html?ticaid=1d
19b
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,13780490,wiadomos
c.html
http://zygmuntbialas.salon24.pl/297424,general-petel
icki-o-smolensku-i-panstwie-polskim

Zapamiętajcie to.
--
XL

2. Data: 2011-09-27 17:56:39

Temat: Re: "Strusiom" i kłamcom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:18:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
i-widzialem-SMS-z-10-kwietnia-2010-r-katastrofe-spow
odowali-piloci,wid,13313904,komentarz.html?ticaid=1d

http://lubczasopismo.salon24.pl/jamajka/post/345578,
uwagi-gen-jana-baranieckiego-o-katastrofie-smolenski
ej

Uwagi gen. Jana Baranieckiego o katastrofie smoleńskiej

"Komisja ministra Millera działała tak, jakby starała się uwiarygodnić
większość matactw rosyjskich, a to już należałoby rozważać w kategoriach
przestępstwa" - mówi gen. Jan Baraniecki w wywiadzie dla "Naszego
Dziennika". - Komisja opierała się na własnej niewielkiej wiedzy badawczej,
twierdząc że miała wystarczający dostęp do miejsca katastrofy oraz dowodów,
a to przecież nieprawda.

Rozmówca był zaskoczony i oburzony, gdy słyszał komunikat prokuratury
wojskowej o odrzuceniu hipotezy zamachu w katastrofie Tu-154M. Nie
przeprowadzono licznych badań wykluczających zamach. Przeprowadzenie tych
czynności było w interesie strony rosyjskiej i polskiej. "Dotąd nurtuje
mnie pytanie: dlaczego tego nie zrobiono?" - mówi gen. Jan Baraniecki.

Tuż po katastrofie wystąpiły w mediach określone działania propagandowe,
dezinformujące społeczeństwo, oraz pospieszne zacieranie śladów. Nie było
to trudne, gdyż ze strony polskich władz nie było sprzeciwu. Wręcz
odwrotnie, Polacy pomagali Rosjanom w tym dziele. Nasi ministrowie
ogłaszali winę polskich pilotów, media mataczyły i tworzyły własne
narracje. "Obserwując te działania, wręcz nie można oprzeć się wrażeniu, że
ktoś to planował i postępował zgodnie z harmonogramem" - twierdzi rozmówca.

Czy to tylko wrażenie? - Rosyjscy kontrolerzy sprowadzali samolot polski o
statusie HEAD wbrew wszelkiej logice. Nie było na lotnisku środków
logistycznych oraz funkcjonariuszy BOR, warunki pogodowe - poniżej minimum
tego lotniska. Nieco wcześniej zabroniono lądować rosyjskiemu pilotowi, bo
próba lądowania groziła katastrofą. I w tych warunkach nakłoniono polską
załogę do próbnego podejścia, błędnie informując z wieży o ścieżce i kursie
tupolewa. Gdy dodamy fakt, że na czele polskiej grupy badawczej stawia się
Edmunda Klicha, to można napisać scenariusz pt. "Jak zacierać ślady zamachu
w badaniu katastrofy lotniczej".

Gen. Jan Baraniecki odnosi się też do wyjazdu polskich ekspertów, którzy
przebywają w Rosji w celu badania urządzeń i szczątków samolotu. Jego ocena
celowości i skuteczności tego wyjazdu jest jednoznaczna: "W przypadku
katastrofy naszego samolotu praktycznie utraciliśmy większość możliwości
dalszych badań z winy zaniedbań polskiego rządu".

Z gen. bryg. rez. Janem Baranieckim, w latach 1997-2000 zastępcą
dowódcy Wojsk Lotniczych Obrony Powietrznej, posiadającym duże
doświadczenie w wyjaśnianiu przyczyn katastrof lotniczych, rozmawia Marcin
Austyn
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110922&ty
p=po&id=po37.txt

Do odsluchania
Smoleńsk 2010 - szukamy prawdy (cz.I)
pos. Antoni Macierewicz - Przewodniczący Zespołu Parlamentarnego Ds.
ZbadaniaPrzyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010 r. (2011-09-21)
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=27496

--
XL

3. Data: 2011-09-27 18:19:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i-widzialem-SMS-z-10-kwietnia-2010-r-katastrofe-spow
odowali-piloci,wid,13313904,komentarz.html?ticaid=1d

"Do jakiej konkluzji prowadzą nas wyniki badań profesora Biniendy?

To, co wydarzyło się nad Smoleńskiem - bo los polskiej delegacji został
przesądzony, zanim samolot spadł na ziemię - miało przyczynę zewnętrzną.
Hipoteza o udziale osób trzecich, którą badała kiedyś prokuratura
(niestety, w dalszym śledztwie nie podjęto tego wątku), jest w obliczu
obecnej wiedzy naukowej najbardziej prawdopodobna. Lansowana przez Rosjan i
komisję Millera teza o ułamaniu skrzydła jest nieprawdziwa i obowiązkiem
prokuratury jest wszczęcie na nowo śledztwa nad odrzuconym podejrzeniem o
sprawstwie osób trzecich."

> http://zygmuntbialas.salon24.pl/297424,general-petel
icki-o-smolensku-i-panstwie-polskim

> Zapamiętajcie to.

j.w.
--
XL

4. Data: 2011-09-27 20:02:31

Od: tadek niejadek <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 20:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> prokuratury jest wszczęcie na nowo śledztwa nad odrzuconym podejrzeniem o

Etam! Ci ktorzy zgneli sami w duzym stopniu odpowiadaja za niewlasciwy
stan sprzetu, i fatalny system wyszkolenia lotnikow. nie kto inny jak
sp. Szczyglo zlikwidowal szkolenia pilotow w Maskwie! Otoczenie prez.
Kaczynskiego mialo fobie na tle stosunkow polsko-rosyjskich. Pan
prezydent w najczarniejszych przypuszczeniach nie myslal ze bedzie
niesiony przez Rosjan. PiSiory psuly wszystkie mozliwe powiazania z
przeszloscia perelowska niszczac sluzby wywiadu i kontrwywiadu.
Macierewicz wykonal krecia robote ujawniajac personalia polskiej
agentury. Nie wiem czy jest podobny przyklad skretynienia na swiecie.
Mozna powiedziec ze zachowali sie jak chinski uczony z dowcipu, ktory
zjadl swieczke i siedzial po ciemku. Moim zdanie powinni poogladac
chocby filmu z Bondem, w celach instruktazowych.

5. Data: 2011-09-27 20:15:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2011 13:02:31 -0700 (PDT), tadek niejadek napisał(a):

> Etam! Ci ktorzy zgneli sami w duzym stopniu odpowiadaja za niewlasciwy
> stan sprzetu, i fatalny system wyszkolenia lotnikow. nie kto inny jak
> sp. Szczyglo zlikwidowal szkolenia pilotow w Maskwie!

Równie dobrze możesz obwiniać zająca, że przestał wierzyć wilkowi i nie dał
się już szkolić tak, aby wilk mógł go łatwiej złapać...

Nu, pogodi, zajac!
:->
--
XL

6. Data: 2011-09-27 23:33:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjadl swieczke i siedzial po ciemku. Moim zdanie powinni poogladac
> chocby filmu z Bondem, w celach instruktazowych.

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/55098
4,katastrofa_smolenska_tupolew_zostal_zestrzelony.ht
ml

"Jak informuje dziennik ,,Gazeta Polska Codziennie" powstał niezależny
raport o katastrofie w Smoleńsku. Raport ma znamienny tytuł ,,Zbrodnia
Smoleńska". Autorzy starają się w nim udowodnić, że prezydencki samolot
został zestrzelony.

Jak podaje portal niezależna.pl przyczyną katastrofy był wybuch ładunku
termobarycznego umieszczonego w głowicy konwencjonalnej rakiety. Autorzy
raportu powołują się nie tylko na rekonstrukcję przebiegu katastrofy,
analizę szczątków i badania ciał, ale również na relacje świadków.

Wstęp do raportu napisali Wiktor Suworow, były oficer GRU, oraz Eugene
Poteat, prezydent Stowarzyszenia Byłych Oficerów Wywiadu USA."
--
XL

7. Data: 2011-09-28 06:38:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> analizę szczątków i badania ciał, ale również na relacje świadków.
>
> Wstęp do raportu napisali Wiktor Suworow

No... ten to umie pisać.

Qra

8. Data: 2011-09-28 08:14:34

Od: tadek niejadek <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 22:15, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Równie dobrze możesz obwiniać zająca, że przestał wierzyć wilkowi i nie dał
> się już szkolić tak, aby wilk mógł go łatwiej złapać...

> [...]
dali sie zlapac nieszkoleni przez "wilka". A tak moze mieliby cien
szansy, bo piloci wiedzieliby jak sie odpowiednio zachowac. Choc byc
moze lepiej znaliby j.rosyjski, i zachowanie sie samolotu w
okreslonych warunkach.

9. Data: 2011-09-28 08:20:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2011 01:14:34 -0700 (PDT), tadek niejadek napisał(a):

> [...]
> szansy, bo piloci wiedzieliby jak sie odpowiednio zachowac. Choc byc
> moze lepiej znaliby j.rosyjski, i zachowanie sie samolotu w

W warunkach zestrzelenia?
:->
--
XL

10. Data: 2011-09-28 11:00:49

Od: tadek niejadek <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 10:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 28 Sep 2011 01:14:34 -0700 (PDT), tadek niejadek napisa (a):

> W warunkach zestrzelenia?
> :->
> --
> XL

choc takie rozumowanie jest bezpodstawne to jednak posiadajac
odpowiedniego polskiego bonda w sztabie ruskich moznaby zdobyc
informacje dot. przygotowan do takiego ataku na samolot polskiego
prezydenta. nawet hitlerowcy nie ujawnili swoich agentow. z ponstw
tzw. bloku wschodniego jedynie Polacy w ramach wojny polsko-polskiej
zdemaskowali swoich agentow! glupota i zasranstwo, albo swiadome
dzialanie na szkode!

Tu nie tylko o animacje idzie.
Szybciej od światła
Rockmani się nawracają...