"Strusiom" i kłamcom.

11. Data: 2011-09-28 12:04:28

Temat: Re: "Strusiom" i kłamcom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2011 04:00:49 -0700 (PDT), tadek niejadek napisał(a):

> choc takie rozumowanie jest bezpodstawne

O zestrzeleniu?
Nie jest bezpodstawne.
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/55098
4,katastrofa_smolenska_tupolew_zostal_zestrzelony.ht
ml

> to jednak posiadajac
> odpowiedniego polskiego bonda w sztabie ruskich

Akurat nie uważam koniecznie, że to Ruscy. Uważam wręcz, że NIE Ruscy,
tylko Talibowie i już bezpośrednio po 10 kwietnia to pisałam.

I to pisałam też wtedy, że niby dlaczego naiwny przeciętny Polak ma uważać,
że Polski nie dotkną represje i zamachy z ich strony po tym, jak Amerykanie
na naszym terenie więzili jeńców talibskich. O czym zresztą grzmiał ś.p.
Lepper, a panowie politycy umieli się z niego tylko naśmiewać.

I to też pisałam, że sprawa zatajania i zatuszowywania sprawy przez Rosjan
wynika nie z ich sprawstwa w zamachu, ale z chęci ukrycia przed światem ich
własnej słabości - bo jakże, im, mocarstwu militarnemu, mogła się na ICH
terenie przytrafić taka wpadka, że im pod nosem samolot z polskim
prezydentem na ich terenie terroryści strącili.

> moznaby zdobyc
> informacje dot. przygotowan do takiego ataku na samolot polskiego
> prezydenta. nawet hitlerowcy nie ujawnili swoich agentow. z ponstw
> tzw. bloku wschodniego jedynie Polacy w ramach wojny polsko-polskiej
> zdemaskowali swoich agentow! glupota i zasranstwo, albo swiadome
> dzialanie na szkode!

Oczywiście, że świadome.
I teraz też. Tusk kłamał od początku, jak również cała ekipa - na temat
katastrofy.
A co do naszych tajemnic i siły wywiadu i t.p. - żenua - wszak Lepper się
dowiedział o miejscu więżenia jeńców OD SPRZĄTACZKI!

--
XL

12. Data: 2011-09-28 14:01:39

Od: tadek niejadek <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 14:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> wynika nie z ich sprawstwa w zamachu, ale z ch ci ukrycia przed wiatem ich
> w asnej s abo ci - bo jak e, im, mocarstwu militarnemu, mog a si na ICH
> terenie przytrafi taka wpadka, e im pod nosem samolot z polskim
> prezydentem na ich terenie terrory ci str cili.

> Oczywi cie, e wiadome.
> I teraz te . Tusk k ama od pocz tku, jak r wnie ca a ekipa - na temat
> katastrofy.
> A co do naszych tajemnic i si y wywiadu i t.p. - enua - wszak Lepper si
> dowiedzia o miejscu wi enia je c w OD SPRZ TACZKI!

dobra, aleosochzi? co za roznica czy to murzyni, eskimosi, albo
rowerzysci. jak panstwo jest w stanie wojny, i samolot z waznymi
osobami leci na terytorium wroga to po pierwsze samolot musi byc
super, jeszcze lepsza powinnabyc zaloga, o przygotowaniu logistycznym
i wywiadowczym nie wspomne. jak tych warunkow sie nie spelnia, to
lepiej siedziec na du... pod pierzyna.

13. Data: 2011-10-07 18:33:15

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <14zir7mu3k78d.1iu3ahia6f8ki$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Gen-Petelick
i-widzialem-SMS-z-10-kwietnia-2010-r-katastrofe-spow
odowali-piloci,wid,13313904,komentarz.html?ticaid=1d
19b
> http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,13780490,wiadomos
c.html
> http://zygmuntbialas.salon24.pl/297424,general-petel
icki-o-smolensku-i-panstwie-polskim

> Zapamiętajcie to.

A tak w ogóle to po co wałkujesz temat Smoleńska? Ruscy mają
lepsze metody eliminowania wrogów, do których Kaczyński się nie
zaliczał, bo nic nie znaczył w światowej polityce. Nie był też
jakąś szczególną postacią w polityce - jedyne co po sobie
zostawił, to muzeum powstania warszawskiego, które nb. nie było
jego pomysłem, bo chyba w 1986 czy 1985 przez dwa miesiące
istniała stała wystawa w starej fabryce Norblina na Żelaznej,
później [po 1989] miało istnieć w dawnym banku przy obecnej al.
Solidarności. A za 50 lat, kiedy nikt tam już nie będze chodził,
zostanie zminiaturyzowane do wystawy okresowej w muzeum m.st.
Warszawy. To tyle, jeżeli chodzi o to, co pozostawił po sobie.

PF

14. Data: 2011-10-08 12:02:10

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-październik-11 w ramce
<news:MPG.28f962081659702498976c@news.neostrada.pl> pędzel Flyer zmalował:

> [...]
> zostanie zminiaturyzowane do wystawy okresowej w muzeum m.st.
> Warszawy. To tyle, jeżeli chodzi o to, co pozostawił po sobie.

Nie projektuj.

15. Data: 2011-10-08 18:55:12

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <n...@t...karma>,
t...@n...sieciowy says...

> [...]
i-widzialem-SMS-z-10-kwietnia-2010-r-katastrofe-spow
odowali-piloci,wid,13313904,komentarz.html?ticaid=1d

Co mam niby projektować? Tak już jest - przejrzyj sobie
podręczniki do historii i swoją pamięć - [strzelam] "Powstanie
Listopadowe" - dwie strony, "Powstanie Styczniowe" - jedna
strona, "3 powstania śląskie" - pół strony, "Powstanie
Wielkopolskie" może z 5 zdań, 1 września 1939 - dwie strony.

PF

Tu nie tylko o animacje idzie.
Szybciej od światła
Rockmani się nawracają...