Re: "Strusiom" i kłamcom.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: "Strusiom" i kłamcom.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 28 Sep 2011 14:04:28 +0200

Dnia Wed, 28 Sep 2011 04:00:49 -0700 (PDT), tadek niejadek napisał(a):

> choc takie rozumowanie jest bezpodstawne

O zestrzeleniu?
Nie jest bezpodstawne.
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/55098
4,katastrofa_smolenska_tupolew_zostal_zestrzelony.ht
ml

> to jednak posiadajac
> odpowiedniego polskiego bonda w sztabie ruskich

Akurat nie uważam koniecznie, że to Ruscy. Uważam wręcz, że NIE Ruscy,
tylko Talibowie i już bezpośrednio po 10 kwietnia to pisałam.

I to pisałam też wtedy, że niby dlaczego naiwny przeciętny Polak ma uważać,
że Polski nie dotkną represje i zamachy z ich strony po tym, jak Amerykanie
na naszym terenie więzili jeńców talibskich. O czym zresztą grzmiał ś.p.
Lepper, a panowie politycy umieli się z niego tylko naśmiewać.

I to też pisałam, że sprawa zatajania i zatuszowywania sprawy przez Rosjan
wynika nie z ich sprawstwa w zamachu, ale z chęci ukrycia przed światem ich
własnej słabości - bo jakże, im, mocarstwu militarnemu, mogła się na ICH
terenie przytrafić taka wpadka, że im pod nosem samolot z polskim
prezydentem na ich terenie terroryści strącili.

> moznaby zdobyc
> informacje dot. przygotowan do takiego ataku na samolot polskiego
> prezydenta. nawet hitlerowcy nie ujawnili swoich agentow. z ponstw
> tzw. bloku wschodniego jedynie Polacy w ramach wojny polsko-polskiej
> zdemaskowali swoich agentow! glupota i zasranstwo, albo swiadome
> dzialanie na szkode!

Oczywiście, że świadome.
I teraz też. Tusk kłamał od początku, jak również cała ekipa - na temat
katastrofy.
A co do naszych tajemnic i siły wywiadu i t.p. - żenua - wszak Lepper się
dowiedział o miejscu więżenia jeńców OD SPRZĄTACZKI!

--
XL