Studia

1. Data: 2000-01-12 13:29:41

Temat: Studia
Od: "befknu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym studiowac medecyne.Ale jest jedno ale,poprostu mnie nie stac.
Zaoczne studia sa drogie az do przesady(mam 26 lat).Co mam robic?

2. Data: 2000-01-12 14:39:13

Temat: Re: Studia
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <9l%e4.15101$X3.286719@news.tpnet.pl>, "befknu" <m...@k...net.pl>
wrote:
>Chcialbym studiowac medecyne.Ale jest jedno ale,poprostu mnie nie stac.
>Zaoczne studia sa drogie az do przesady(mam 26 lat).Co mam robic?
Dobrze przygotować się i zdać egzamin. Albo zmienić kierunek. Ograniczenie
wiekowe (pewnie jest) ma sens- 6 lat studiów, 2 lata stażu i zaczynasz być
samodzielnym doktorem, którego czeka jeszcze specjalizacja (przynajmniej 5
lat) --> będziesz miał czterdzieœci parę lat zaczynajšc w pełni karierę (sa
ludzie, którzy sš wtedy szefami czy profesorami.....)

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

3. Data: 2000-01-12 18:36:39

Temat: Odp: Studia
Od: "Agnieszka" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik befknu <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l%e4.15101$X...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-01-12 19:10:47

Temat: SV: Studia
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze przygotowaae si? i zdaae egzamin. Albo zmieniae kierunek.
Ograniczenie
> wiekowe (pewnie jest) ma sens- 6 lat studiów, 2 lata sta?u i
zaczynasz byae
> samodzielnym doktorem, którego czeka jeszcze specjalizacja
(przynajmniej 5
> lat) --> b?dziesz mia? czterdzieoci par? lat zaczynaj?c w pe?ni
karier? (sa
> ludzie, którzy s? wtedy szefami czy profesorami.....)

Ja sadze, ze przepisy ograniczajace mozliwosc studiowania sa
bezsensu! Jesli kandydat zda egzamin i przebrnie przez wszystkie
egzaminy, to w czym problem? W innych krajach jedynym warunkiem jest
odpowiednik swiadectwa maturalnego, ktore po latach traci waznosc...
Jesli ma sie 55 lat i chce studiowac, to byc moze trzeba odswiezyc
sobie najpierw przedmioty teoretyczne.

/mb

5. Data: 2000-01-12 22:18:27

Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

problem jest w tym, ze limit wiekowy jest tylko na studia dzienne, czyli
"bezplatne" - panstwo broni sie przed wydawaniem pieniedzy na kogos, kto
bedzie pracowal o wiele krócej od prawidlowo zaczynajacych studia ludzi -
taki sam sens maja oplaty za powtarzanie roku - ludzie majacy takie
perspektywy przykladaja sie do nauki, az milo - inna rzecz, ze nie zawsze
niezdanie egzaminu jest "sprawiedliwe" - zawsze pytajacy moze udowodnic
studentowi, ze nic lub prawie nic nie umie.
nastepna kwestia to badanie lekarskie - w polsce jeszcze malo popularne, na
zasadzie zdawkowej wizyty u lekarza rodzinnego i wypelnienie druczka "nadaje
sie". w innych krajach - szczególowe badanie lekarskie + testy alergiczne +
badania psychologiczne. to tez jest jakis sposob na redukcje zbednych
wydatkow na ksztalcenie ludzi, ktorzy potem z roznych wzgledów nie moga
wykonywac swojego zawodu (wyobraz sobie stomatologa uczulonego na lateks)

oczywiscie przepisy takie nie powinny obowiazywac ludzi placacych za
studia - chcesz, to sie ucz - tylko sam zaplac za nauke.

6. Data: 2000-01-13 12:07:44

Od: "befknu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zostało!!!!!!!!!

Tylko jest jeden problem jak mam studiowac dziennie i pracowac.Tak bardzo
chcialbym byc doktorem,to mje marzenie.

7. Data: 2000-01-15 05:50:16

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

befknu napisał(a):

> Chcialbym studiowac medecyne.Ale jest jedno ale,poprostu mnie nie stac.
> Zaoczne studia sa drogie az do przesady(mam 26 lat).Co mam robic?

Idź na informatykę.

Dobry Doradca

8. Data: 2000-01-16 01:52:26

Od: Bartosz Piotr Hubal <b...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2000, Michał Adamski wrote:

> Idź na informatykę.
>
> Dobry Doradca

Pewnie, oczywiscie na polibudzie i na wydziale elektroniki - tez nie
bedziesz sie nudzil, ale lepiej zebys lubial temat.

Bartek

Świecowaniw uszu.
Wistar
potrzebna pomoc!!!toksoplazmoza