Re: Studia czy malzenstwo?

From: "Jacek" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Studia czy malzenstwo?
Date: Thu, 7 Sep 2006 09:03:03 +0200

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:edoevf$2li$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nic nie jest złego. Moja mama tak dorabia do emerytury.

UFF

> Ale naprawdę trudno powiedzieć, że poszerza to jej horyzonty, że poznaje
> życie od innej strony. I pewno trudno byłoby jej wykonywać ten zawód,
> gdyby wcześniej musiała cały dzień spędzić na zajęciach na uczelni, a
> potem jeszcze - uczyć się.

Pewnie że nie łatwo.

> A Ty jako 17-latek pewno nie studiowałeś medycyny....

Przecież wiadomo że chodziłem do szkoływ, w której miałam po 35 godzin
lekcyjnych na tydzień.

> Po prostu - pie..dolicie Hipolicie!

Mówię to co przeżyłem. Poza tym mam na imię Jacek.

> Nikt nie jest robotem. Nikt (poza bohaterem jednego filmu, którego tytułu
> nie pamiętam) nie będzie w stanie na dłuższą metę studiować medycynę i
> utrzymac się.

Dorabiać nie utrzymoywać się.

> Jeśli kilkanaście godzin trzeba poświęcić na naukę i zajęcia, to ile może
> zostać na pracę? Dwie godziny i wytrzymasz tak miesiąc. Ile człowiek
> niewykwalifikowany, pracujący np. jako sprzątaczka jest w stanie zarobić
> poświęcając temu 2 h dziennie ? 200? 250 PLN? To rzeczywiście można nazwać
> "wzięciem bardziej na siebie" kosztów utrzymania :D

Pewnie że można.

> Przez pewien czas próbowałam na swoje obowiązki poza domem poświęcać 16 h
> na dobę. Po 3 tygodniach organizm mi się po prostu zbuntował. Fizjologii
> nie oszukasz na dłuższą metę... Bez względu na to, jakie bajeczki tu
> będziesz opowiadał i jak będziesz naginał rzeczywistość do swojej teorii.

Niczego nie naginam.
A to że z 2 h zrobilas 16 to świadczy o tym że Ty starsz się robic.

Pozdrawiam

jacek