Re: Studia czy malzenstwo?

From: Elske <k...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Studia czy malzenstwo?
Date: Thu, 07 Sep 2006 09:08:16 +0200
<44fe6187$1@news.home.net.pl> <edmgie$1ed$2@atlantis.news.tpi.pl>
<44fec69b$1@news.home.net.pl> <edmh31$1ed$3@atlantis.news.tpi.pl>
<44fec886$1@news.home.net.pl> <edmldt$l86$3@nemesis.news.tpi.pl>
<44feda64$1@news.home.net.pl> <edmmhq$qia$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edmsj1$23pq$1@news.mm.pl> <edn17g$pu1$1@news.onet.pl>
<edn6ff$23d4$1@news.mm.pl> <edn7ek$fd9$1@news.onet.pl>
<edn8an$63n$1@news.mm.pl> <ednehk$1hu$3@atlantis.news.tpi.pl>
<ednern$15aq$1@news.mm.pl> <ednffn$9t5$1@news.onet.pl>
<ednfon$1o18$1@news.mm.pl> <ednsdt$tlr$1@news.onet.pl>
<edoe1i$tk2$1@news.mm.pl> <edoeq9$ml$3@atlantis.news.tpi.pl>
<edofoa$1ruh$1@news.mm.pl>

Nixe napisał(a):

> No i co w związku z powyższym? Elske, Ty również nie czytasz uważnie
> albo wyrywasz z kontekstu?
> Jeśli tak, to ponownie podziękuję za dyskusję. Naprawdę przestaje mieć
> jakikolwiek sens.

No chyba rzeczywiście przestaje mieć sens. Wyrwanie tych zdań z
kontekstu nie zmienia ich znaczenia. Być może jest to wynikiem tego, że
wyraziłaś się nieprecyzyjnie. Jednak wyraziłaś się.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*