Re: Studia doktoranckie

Data: 2003-01-23 21:19:21
Temat: Re: Studia doktoranckie
Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl>

"-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in
news:b0midc$frq$2@news.tpi.pl:

> Dlaczego wypisujesz bzdury? Z jakich to "przepisów" masz takie
> informacje?

No mocne slowa, nie powiem ... A informacje czerpei stad, ze to
przechodzilem nie tak dawno.

Wyglada to tak jak napisalem. Jesli przez ostanti rok nie zmodyfikowali
przepisow to jest dokladnie tak. Mysle ze wyjasnien udzieli ci komendant
Twojego WKU :-)

Mialem taka sytuacje, ze skonczylem jeden kierunek, i nadal studiowalem na
drugim. Jednoczesnie rozpoczynalem studia doktoranckie. Poniewaz po
zakonczeniu studiow wezwanio mnie do WKU poszedlem wyjasnic ze ja nadal
studiuje, co wiecej na studiach platnych. Na co otrzymalem odpowiedz, ze
drugie studia ich zupelnien nie interesuja, natomiast jesli dostane sie na
doktoranckie to moge zlozyc podanie do komendanta o odroczenie, jednak tak
jak napisales nie dluzej niz do 27 roku zycia. Oczywiscie to czy podanie
zostanie rozpatrzone pozywtywnie zalezy od widzi misie komendanta WKU.

Jesli uwazasz ze wiesz lepiej nie bedac w WKU to gratuluje, ale na wszelki
wypadek przejdz sie albo zadzwon bo moze cie spotkac niemila niespodzianka.
Jak dostaniesz bilet to Ci juz niewiele pomoze.

Nie masz tez co liczyc na to ze szkola nie poinformuje o zakonczeniu przez
Ciebie studiow (bez wzgledu czy z dyplomem czy nie), szkola ma taki
obowiazek i wypelnia go dosc sprawnie.
e-Shrek