Re: Stulejka??

1. Data: 2002-07-29 18:28:24

Temat: Re: Stulejka??
Od: "Deemerc" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje pytanie:
> 1.czy udawac sie koniecznie na zabieg poprawienia wedzidelka (ile taki
> zabieg kosztuje i gdzie??)
> mieszkam w woj. podlaskim

wiesz, pojdz do lekarza, niech stwierdzi co w "trawie" bez odniesien do
wlosia :-))) piszczy i niech on zadecyduje

na www.stulejka.com jest info a koszty, pelny zabieg chyba 600 zl a to
pewnie gratis.. dowiedz sie u lekarza

> 2.czy taki stan rzeczy jak jest - jesli idzie o higiene - moze miec jakies
> skutki uboczne

u mnie kaze mi pani w czasie kapieli rozciagac napletek, i mowi ze
detergenty nie przeszkadzaja