Stypa - proszę o pomysły

11. Data: 2006-03-05 21:15:53

Temat: Re: Stypa - proszę o pomysły
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzul napisał(a):
[...]
> Naczelna zasada jest taka:

Zachować umiar we wszystkim.

> ma to być szybko i sprawnie (bo ludzie śpieszą się, aby wrócić do domu -
> zwłaszcza jeżeli mają set kilometrów; miejscowi też nie mają potrzeby
> bycia zbyt długo, no chyba że "alkohole", tym zawsze okazja cenniejsza
> od przyzwoitości)
[...]

Skoro cię nadal męczy czkawka, to ci podpowiem, iż najlepszym sposobem
na jej pozbycie się jest zgiąć się w pasie do poziomu i wypić małymi
łykami trochę wody.
pozdr. Jerzy
PS
Obiecuję, że już nigdy więcej nie wypluję gumy do żucia, do kompostownika.
;-)

12. Data: 2006-03-06 10:13:07

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim, którzy zabrali głos.

Pozdrawiam,
Akulka

13. Data: 2006-03-07 07:46:26

Od: Emilia Karbownik <d...@N...CHCE.SPAMU.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> Cóż, los nas czasami nieoczekiwanie zaskakuje i trzeba stanąć przed
> dokonanym ;(. Co polecacie - bo ja mam mętlik w głowie. Co nie jest
> pracochłonne, niezbyt egzotyczne i można szybko podać?

A może jakaś potrawa, którą Babcia szczególnie lubiła?

EK

galaretka - z jakimi owocami sie nie zetnie?
obieranie ze skóry papyki czerwonej
Komora zero w lodowce - sprawdza sie?
Mycie szybkowara w zmywarce?
Jak zyc i zdrowo gotowac ? ZAPRASZAMY!