Komora zero w lodowce - sprawdza sie?

1. Data: 2006-03-03 11:01:12

Temat: Komora zero w lodowce - sprawdza sie?
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze nie do konca pytanie zwiazane z tematyka grupy, choc tez nie calkiem
poza :-)
Czy warto zainwestowac w lodowke z komora zero? Co w niej przechowujecie?
Bede bardzo wdzieczna za odpowiedzi!

pozdrawiam
Iwona stojaca przed wyborem.....

2. Data: 2006-03-03 11:34:08

Temat: Re: Komora zero w lodowce - sprawdza sie?
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article du97k4$joi$...@i...gazeta.pl, IwonaW at iwo_nka[spam]@wp.pl wrote
on 3/03/2006 12:01:

> moze nie do konca pytanie zwiazane z tematyka grupy, choc tez nie calkiem
> poza :-)
> Czy warto zainwestowac w lodowke z komora zero? Co w niej przechowujecie?

Co to jest komora zero? Brzmi kosmicznie :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-03-03 12:37:24

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest komora zero? Brzmi kosmicznie :-)

W całej lodówce ustawiasz sobie jakąś temperaturę (jak u mnie jest możliwość
od 3 do 7 stopni, a jedną szufladę masz w której możesz ustawić sobie inną
temperaturę. Jak u mnie mam możliwość ustawienia -5, -1, 3 i 7 stopni w
zależności od potrzeb. W -1 idealnie przechowuje się świeże mięso i ryby...
nie zamrażają się. Mam od pół roku i jestem bardzo zadowolona.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2006-03-03 13:25:11

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:du9d8u$a42$1@news.onet.pl...

W -1 idealnie przechowuje się świeże mięso i ryby...
> nie zamrażają się. Mam od pół roku i jestem bardzo zadowolona.
> [...]

Dziekuje bardzo za opinie :-)))
Mam jeszcze pytanie jak dlugo mozna w takiej komorze przechowywac swieze
mieso/ryby? To juz tak dla mojej wiedzy bo wlasciwie jestem zdecydowana na
zakup a wole sie uczyc na cudzych doswiadczeniach niz na wlasnych bledach.

pozdrawiam
Iwona

5. Data: 2006-03-03 17:33:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a):
> [...] W -1 idealnie przechowuje się świeże mięso i ryby...
> nie zamrażają się. Mam od pół roku i jestem bardzo zadowolona.

Ja bym złożył reklamację.
:-)))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-03-03 23:13:38

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym złożył reklamację.
> :-)))

Na niezamrażającego się _tłustego_ łososia?
--
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2006-03-04 11:45:25

Od: Marta <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> l...

> Na niezamrażającego się _tłustego_ łososia?

O ile moja wiedza o organizmach zywych nie myli, to wszystko wlasnie ubite
czyli swieze, tluste czy nie, to zawiera wode.
W/g wszelkich znanych ludzkosci praw natury woda nie miesza sie z tluszczem.
Woda to jedna sprawa, a tluszcz inna. Takze, wedlog wszelkich dotychczas
znanych ludzkosci praw Boskich i natury, woda przy -1 zawsze zamarzala.
Niewatpliwie producentowi lodowki udalo sie odkryc nowe prawa rzadzace natura
i w jego lodowkach, przy minus jeden, woda nie zamarza.

Tak na marginesie:

DANE:
1/ pol roku
2/ tlusty losos
3/ zadowolenie z lodowki z komora zero

WNIOSKI:
1/ Autor /ka oswiadcza, ze w strefie zero doskonale przechowuje sie swieze
mieso i ryby, ale podaje tylko jeden przypadek wykorzystania tej strefy
w ciagu pol roku z udzialem jednej tylko probki tzn. ryby
(niezamrazajacego sie_tlustego_lososia).
Dla uwiarygodnienia opinii, proponuje intensyfikacje badan. Proponuje,
przeprowadzenie wiekszej liczby eksperymantow, na wiekszej gamie probek, w
krotszym okresie czasu.

2/ Niewatpliwie autor /ka maja dostep do lodowek wykorzystujacych nowe,
nieznane nikomu prawa natury. Wynika ze w/g tych praw woda
przy -1 jednak nie zamarza.
Powiem: odkrycie na miare e = mv2.
Nie bez zawisci stwierdze, to bedzie zrodlem dochodow liczacych sie w
niewyobrazalnych dla zwyklego smiertelnika sumach.
Proponuje opatentowac zanim ukradna.

3/ Autor /ka ma dostep do jeszcze nie odkrytego gatunku, (a przynajmniej nie
znanemu szerokiemu ogolowi) niezwykle interesujacego gatunku
ryby, cytuje: " niezamrazajacego sie_tlustego_lososia" koniec cytatu.
Niezamarzajacy losos?
Proponuje niezwlocznie oglosic w jakims naukowym periodyku, zanim ktos
podkradnie odkrycie.

4/ Mizerna racja i baza i wiarygodnosc do wydawania jakiejkolwiek miarodajnej
opinii, mysle ze nie tylko w tym, ale i jakimkolwiek innym przypadku

8. Data: 2006-03-04 12:46:45

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta <u...@o...pl> writes:

> O ile moja wiedza o organizmach zywych nie myli, to wszystko wlasnie ubite
> czyli swieze, tluste czy nie, to zawiera wode.

Oraz sól (sole).

> [...]
> Woda to jedna sprawa, a tluszcz inna. Takze, wedlog wszelkich dotychczas
> znanych ludzkosci praw Boskich i natury, woda przy -1 zawsze zamarzala.

Słona woda zamarza przy mniejszych temperaturach.

MJ

9. Data: 2006-03-05 18:05:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Oraz sól (sole).

W czym i jakie te sole?

> Słona woda zamarza przy mniejszych temperaturach.

No w jakich niby i gdzie? W oceanie, morzu?
:-)
Widzę, że uważnie śledz[isz] wątek.
;-)
pozdr. Jerzy

Mycie szybkowara w zmywarce?
Jak zyc i zdrowo gotowac ? ZAPRASZAMY!
Lasagne
"nowalijki"
Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)