Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)

1. Data: 2006-03-02 21:12:02

Temat: Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że dla jednej osoby nie chce się czasem wymyślać cudów niewidów,
kupiłam sobie 2 słoiki Delecty z cyklu "Indyk w sosie...". Indyka tam
wiele nie ma, ale zawsze można jedną pierś (lub gulaszowe) kupić i
dosmażyć (dodusić;)).

A zatem:
indyk w sosie orientalnym curry - 1 słoik
ryż - wedle apetytu
brzoskwinie z puszki w mało słodkiej zalewie - 2 duże połówki
curry
jogurt - pół małego kubeczka
ew. rodzynki - sparzone

Ryż ugotować. Soso z indykiem doprowadzić do wrzenia (można dolać
wody, bo gęsty), dodać pokrojone w kostkę brzoskwinie i curry do smaku
(ja lubię dużo). Można dosypać garść rodzynek (wiórki kokosowe są
podobno w potrawie;)). Jogurt rozmieszać w miseczce, dodając po trochu
sosu, a następnie wymieszać z resztą dania. Wyłowiłam całe mięsko,
połowę brzoskwiń, trochę sosu i polałam tym ryż, resztę sosu
zostawiając na jutro.
Pycha!

Pozdrawiam - Aicha (popijając żubrówkę z syropem brzoskwiniowym;))

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org