Mycie szybkowara w zmywarce?

1. Data: 2006-03-03 07:57:05

Temat: Mycie szybkowara w zmywarce?
Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kupiłem szybkowar firmy elco i zaczołem się intensywnie zastanawiać, czy
mozna go myć w zmywarce.
W "dzisiejszych czasach" wydaje się to bardzo prawdopodobne, niestety w
instrukcji nie ma słowa wolno/nie wolno myć.
Ciekaw jestem Waszych opini.

Pozdrowienia
Witek

2. Data: 2006-03-03 08:36:02

Temat: Re: Mycie szybkowara w zmywarce?
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Jakubowski <j...@g...pl> napisał(a):

> W "dzisiejszych czasach" wydaje się to bardzo prawdopodobne, niestety w
> instrukcji nie ma słowa wolno/nie wolno myć.
> Ciekaw jestem Waszych opini.

Ja mam porządną WFMkę :) myję w zmywarce garnek, ale pokrywę i uszczelkę
ręcznie - bo elementy gumowe (kauczukowe? w każdym razie elastyczne) to wydaje
mi się, że mogą tej chemii z kostek nie strawić. Mało roboty z tym jest,
pokrywa na ogół się tak nie brudzi.

Atunia

3. Data: 2006-03-03 09:48:48

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W "dzisiejszych czasach" wydaje się to bardzo prawdopodobne, niestety w
> instrukcji nie ma słowa wolno/nie wolno myć.

Nasze opinie są następujące:
1. Popracuj nad ortografią!
2. Mam Silita i Tefala. W obu instrukcjach piszą, żeby pokrywki myć ręcznie.
Gary można wpakować do zmywary. (Ale mi się "rymło"!)

Jarek

4. Data: 2006-03-03 12:56:35

Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Jarek_W=F3jtowicz?= <j...@g...pl> napisał
(a):

> [...]
ręcznie.
> Gary można wpakować do zmywary. (Ale mi się "rymło"!)

Za obie opinie dziękuję, ale opinia pierwsza chyba nie jest skierowana
wyłącznie do mnie, więc się równocześnię do niej dołączam.

pozdrowienia
Witek

5. Data: 2006-03-03 13:07:25

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Jakubowski <j...@g...pl> napisał(a):

> Za obie opinie dziękuję, ale opinia pierwsza chyba nie jest skierowana
> wyłącznie do mnie, więc się równocześnię do niej dołączam.

A to ciekawe... Bo zupełnie nie rozumiem do czego "pijesz"...

--
Jarek

6. Data: 2006-03-03 13:29:29

Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to ciekawe... Bo zupełnie nie rozumiem do czego "pijesz"...

Wysłałem na adres e-mail

pozdrawiam
Witek

7. Data: 2006-03-03 13:44:56

Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
wydaje
> mi się, że mogą tej chemii z kostek nie strawić. Mało roboty z tym jest,

Dzięki, tak pewnie będę robił :-)

Pozdrowienia
Witek

Jak zyc i zdrowo gotowac ? ZAPRASZAMY!
Lasagne
"nowalijki"
Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)
jak się je krewetki?