Subtelne różnice płci .....

21. Data: 2010-01-18 13:20:39

Temat: Re: Subtelne różnice płci .....
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno na to wpadłam...że też....
Taka żona..posprzata, popierze, pogotuje, wyprasuje, a człowiek zdrzemnie
się na kanapie przykryty gazetą, ehhh..... dolce vita.

MK

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hj1m66$34l$2@inews.gazeta.pl...

22. Data: 2010-01-18 13:29:24

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 12:40, Iza <f...@o...pl> wrote:
> [...]
qc.googlegroups.com...

> Hmm...o widzisz co znaczy umysł analityczny :)
> ___
> Iza

Hmmmtrzy"m"

takie tam "dzielenie wlosa na czworo"

j-23 itede...

PS.
kochanie o czym myslisz?
o niczym
jak mozna myslec o niczym?
nie mozna
to znaczy ze myslisz?
uhum
to o czym myslisz?
o niczym

23. Data: 2010-01-18 13:29:35

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:52, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

k.googlegroups.com...

qc.googlegroups.com...

738

> Ja te bym chcia a osobistego masa yst , osobistego informatyka,
> osobistego kucharza  i osobistego poete z 200IQ ;D
> ___
> Iza
>
> Masz takie IQ?  Bo mog aby si sta nudna z mniejszym...

Ja nie wiem jakie mam...na oko to pewnie z 0000,2IQ
Co pozatym....
Pozwolisz Panie Gieniu, że coś Ci wyjaśnię
w materii IQ.
Otóż... nie chodzi mi o to, ze mężczyzna mogły być
ciekawy wyłącznie kiedy przedstawiłby mi świadectwo
sygnowane pieczęcią mensy, że faktycznie posiada 200IQ
i, ze wówczas byłby gwarancja niekończącej sie inwencji
tfórczej. Zdaje sobie sprawę, że ktoś taki mógłby być jak Japoński
robot do odkurzania.
Mając na myśli nie nudzić się z osobnikiem płci przeciwnej - nie
chodzi mi o to by w drodze zaimponowania i imponowania mi przez całe
życie wysadzał cysterny z benzyną i dokonywał jakichś karkołomnych
wyczynów.
W moim mniemaniu ma być jak długa zagadka - tyle, czy to tak wiele?
Pisząc 200IQ mam na myśli mężczyznę inteligentniejszego odemnie...
np jak pan Cejrowski.W :)
__
Iza

24. Data: 2010-01-18 13:30:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:20, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Dawno na to wpad am... e te ....
> Taka ona..posprzata, popierze, pogotuje, wyprasuje, a cz owiek zdrzemnie
> si na kanapie przykryty gazet , ehhh..... dolce vita.
>
> MK
>
> U ytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisa w
> wiadomo cinews:hj1m66$34l$2@inews.gazeta.pl...

masowanie marchewka?

J-23 itede...

25. Data: 2010-01-18 13:31:01

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:02, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

yqc.googlegroups.com...

2738

> Ja z kolei nie jestem nadto wymagajaca - po prostu żonę bym chciala.
> I.-

Taaa...to najlepsza inwestycja...wieloczynnościowa machina ;)
___
Iza

26. Data: 2010-01-18 13:31:58

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:03, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> No tak, jezeli przyjac, istnienie zjawiska, "kobieta zakochana".
> Czytaj, kobieta zdolna do wszystkiego...
>
> J-23 itede...

To zalezy w kim ;)
___
Izajestemtylkomila

27. Data: 2010-01-18 13:39:07

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:29, J-23 <k...@g...pl> wrote:

qc.googlegroups.com...

> Hmmmtrzy"m"
>
> takie tam "dzielenie wlosa na czworo"
>
> j-23 itede...
>
> PS.
> kochanie o czym myslisz?
> o niczym
> jak mozna myslec o niczym?
> nie mozna
> to znaczy ze myslisz?
> uhum
> to o czym myslisz?
> o niczym

Prawda...Wy zawsze myślicie o niczym...
Tylko niech mi ktoś opisze to NIC ;D
___
Iza

28. Data: 2010-01-18 15:25:22

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:39, Iza <f...@o...pl> wrote:

qc.googlegroups.com...

> Prawda...Wy zawsze myślicie o niczym...
> Tylko niech mi ktoś opisze to NIC ;D
> ___
> Iza

Mark Gungor "Czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety"
http://www.youtube.com/watch?v=UgWHIguqnGg

J-23 itede...

29. Data: 2010-01-18 15:58:58

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 16:25, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Mark Gungor "Czym się różni mózg mężczyzny od mózgu
kobiety"http://www.youtube.com/watch?v=UgWHIguqnGg

> J-23 itede...

To było super....dawno sie tak nie uśmiałam..dzięki :))))
Acha i wreszcie wiem co to znaczy, że myślicie o NICZYM ;D
___
Iza

30. Data: 2010-01-18 17:34:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Pisząc 200IQ mam na myśli mężczyznę inteligentniejszego odemnie...

I sądzisz, że musiałby mieć aż tyle, żeby spełnić ten warunek?
;)

Ewa

GAGAga..DADAda....do Ostrygi (czyli Skorupiaczka) i Himery
Wschód Zachód once again
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
przewidziałbyś to - nawet po pijaku?
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.