Sucha karma dla czlowieka?

11. Data: 2005-06-11 11:01:11

Temat: Re: Sucha karma dla czlowieka?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na kilka lat żywienia na pewno wystarczy, ale człowiek powinien pożyć
"nieco" dłużej niż 5 lat. Są leki dla zwierząt, bardzo skuteczne, ale też
się ich nie daje ludziom, z tego samego powodu.
Jack
PS
poza tym po Pedegree Pal strasznie suszy !

12. Data: 2005-06-11 11:15:22

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces Jendrek <s...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

> Skąąad - po prostu doświadczenie ;)
> Przecież nie podałem żadnych konkretnych marek :)

He he, wieloznaczność języka... Właśnie chodziło mi o to, żebyś
zaserwował kryptoreklamę jakiegoś kitekata, żeby inni którzy chcą
spróbować psiego żarełka mieli ułatwiony wybór :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

13. Data: 2005-06-13 07:09:21

Od: "Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote in message

> Właśnie chodziło mi o to, żebyś
> zaserwował kryptoreklamę jakiegoś kitekata, żeby inni którzy chcą
> spróbować psiego żarełka mieli ułatwiony wybór :)

Tutaj to może być kłopot bo próbowałem bardzo wielu rzeczy które wcina mój
pies (mamy podobny gust) i w zasadzie nazwy nie specjalnie pamiętam -
generalnie jednak wiem, że dobre są te które są bardziej miękkie,
najczęściej z wołowiną i raczej te droższe - tanie wynalazki na bazie
makaronu są niejadalne ani dla psa ani dla człowieka. Mam tez wrażenie że
smaczniejsza jest karma dla kotów niz dla psów - puszeczki po tytułem Sheba
to po prostu delicje - niestety, droższe niż szynka konserwowa. Generalnie
psie żarcie jest mało słone - kocie chyba jednak jakoś doprawiają.

A.

14. Data: 2005-06-13 07:14:33

Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

K <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> napisał(a):

> a kto powiedzial ze te granulki dla psow sa zle dla ludzi?

=D
Ja kiedyś spróbowałam jednego chrupka, którymi karmię mojego kota i szczerze
mówiąc... jakieś to takie dziwne w smaku.
I tu chyba jest problem. Lubię urozmaicenie. Ciężko by mi było żywić się non
stop karmą.
Ale pomysł zły nie jest - rzeczywiście... klęski... wojny...

Pozdr,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

15. Data: 2005-06-13 16:32:06

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyskusja poszła w inną nieco stronę :)) A samo zagadnienie tyczasem jest
rzeczywiście ciekawe: przecież nikt nie mówi o karmieniu ludzi żarełkiem dla
psów, tylko o produkowaniu takiego koncentratu do jedzenia przez 2-3 tyg. na ten
przykład w sytuacjach naprawdę awaryjnych Nie chce mi się wierzyć, że nikt dotąd
o takim czymś nie pomyślał. Chyba monotonia takiego jedzenia, nawet
półsyntetycznego czy też suszonej chlorelli byłaby lepsza niż umieranie z głodu.
..
Pozdrowienia <dino>

16. Data: 2005-06-14 10:43:30

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na kilka lat żywienia na pewno wystarczy, ale człowiek powinien pożyć
> "nieco" dłużej niż 5 lat. Są leki dla zwierząt, bardzo skuteczne, ale też
> się ich nie daje ludziom, z tego samego powodu.
Dla zwierzat na dluzsza mete te karmy tez sa niezdrowe. Po kilku latach
jedzenia takie "zbilansowanego" pokarmu, ktory jakby na to nie patrzec, jest
"sama chemia", zwierzaki zaczynaja miec klopoty z zoladkiem... Pies ciotki
po kilku latach eukanuby ma wrzody... Wet zalecil teraz tylko domowe,
gotowane jedzonko...
Ludzie chyba jednak wola jesc produkty bardziej naturalne a nie wytworzony
chemicznie granulat... w zasadzie zwierzeta tez wola surowa wolowine z
dodatkami (niektore nie potrafia i nie chca jesc, bo czlowiek calymi latami
karmil je chemia... trzeba pozniej czasu zeby nauczyc zwierza jesc
normalnie).

> poza tym po Pedegree Pal strasznie suszy !
PP to najgorszy syf. Wszystkie karmy z dolnej polki, czyli PP, Chapi, KK,
Whiskas, to karmy ktore w wiekszosci krajow sa sprzedawane jako "awaryjne" -
czyli do podania raz na rok jak Ci sie normalne zarcie skonczy. Jak juz
suche i puszkowe, to cos lepszego. Ale surowe mieso z dodatkami i tak bedzie
lepsze.

Pzdr,
IN_(troche nie na ta grupe... ale co tam...)

ból głowy w ciąży - czym uśmierzać?
wstydliwe:(
o czym swiadczy bardzo SUCHA SKORA
Medicover-W-wa
interpretacja badania krwi -3 letnie dziecko