Suche dlonie

1. Data: 2006-05-12 11:48:53

Temat: Suche dlonie
Od: "se7en" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co polecacie na suche dlonie?
Stosowalem masz z witamina A ale srednio pomaga.
I od czego sa takie suche? Nie pracuje fizycznie.

Se7en

2. Data: 2006-05-12 13:18:02

Temat: Re: Suche dlonie
Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "se7en" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Co polecacie na suche dlonie?
> Stosowalem masz z witamina A ale srednio pomaga.
> I od czego sa takie suche? Nie pracuje fizycznie.

krem elo baza dostepny w aptece, bardzo tłusty i bardzo nawilza...
Ja mam az takie dłonie zniszczone, że mam egzemę. Mi pomaga :)

3. Data: 2006-05-12 21:24:57

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam krem glicerynowy z silikonem firmy Avon
rewelacyjnie nawilża i chroni dłonie
od pierwszego użycia skóra na dłoniach
jest miękka i przyjemna w dotyku

stosuję go już od prawie 2 lat i nie znalazłam lepszego
w tej chwili piąta tubka idzie :) w obroty
polecam i pozdrawiam :)

4. Data: 2006-05-12 21:40:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kkk" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest miękka i przyjemna w dotyku
>
> stosuję go już od prawie 2 lat i nie znalazłam lepszego
> w tej chwili piąta tubka idzie :) w obroty

...piata tubka, hmmm, a rece nadal suche???

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2006-05-12 22:06:20

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam krem Ziaja Kozie Mleko.
Rewelacja.. szybko się wchłania, jest przeznaczony do suchej skóry.
Pozdrawiam,
Ania

6. Data: 2006-05-13 11:41:16

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co polecacie na suche dlonie?
> Stosowalem masz z witamina A ale srednio pomaga.
> I od czego sa takie suche? Nie pracuje fizycznie.

Krem dla dzieci bambino-krem ochronny. Możesz też spróbować moczyć dłonie w
ciepłej oliwce dla dzieci. Po umyciu rąk w mokrą skórę wcieraj oliwkę-nie
wycieraj rąk tylko osuszaj ręcznikiem.
Mi pomogło-miałam tak suchą skórę, że pękała.

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

7. Data: 2006-05-13 16:05:19

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...piata tubka, hmmm, a rece nadal suche???

;-D
ręce oczywiście już nie takie suche jak kiedyś
krem się sprawdził, więc używam go do codziennej pielęgnacji dłoni
:)

pozdr.

Corpus Callosum i mielina
Najlepsi dermatolodzy
co robic gdy nery przewialo??
wynik badania laboratoryjnego - proszę o ocenę
dzien dobry chcialbym zapytac...